یک مجتمع فرهنگی در کنار مزار شهدای گمنام شادگان احداث می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار شادگان گفت: در کنار مزار شهدای گمنام در شهر دارخوین شادگان، یک مجتمع فرهنگی احداث می شود.

بهروز فرج اللهی در جلسه ای که به منظور استقبال از شهدای گمنام در شهر دارخویین برگزار شد، افزود: پس از سال ها انتظار دو شهید از لاله های بی نشان هشت سال دفاع مقدس، میهمان مردمان شهید پرور و ولایتمدار شدند و به پاس احترام به این دو شهید بزرگوار، در محل آرامگاه این دو شهید،مجتمع فرهنگی به نام شهدای گمنام شهرستان شادگان احداث می شود.

وی گفت : ساعت ها پیش برخی شهروندان شادگانی برای استقبال از پیکر شهدا در محل ورودی شهرستان دارخویین (سه راه دارخویین) مستقر شده اند.

فرماندار شادگان افزود: اداره راه شادگان موظف است که تابلویی در محل ورودی شهر برای راهنمای راهیان نور و مسافرانی که قصد زیارت از آرامگاه دو شهید گمنام دارند نصب کند.

فرج اللهی گفت: از مجتمع فرهنگی شهدای گمنام شادگان برای اسکان مسافران و راهیان نور استفاده خواهد شد.

پیکر دو شهید گمنام که قرار است عصر امروز وارد دارخوین شادگان شوند، صبح شنبه در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در این شهر تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

یکی از این شهدا 25 ساله است که در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به شهادت رسیده و پیکر مطهرش در روز 10 بهمن سال 1394 تفحص شد.

شهید دیگر شهر دارخوین نیز در عملیات تک دشمن در سال 67 به فیض شهادت نائل شده و پیکر پاک این شهید 20 ساله در دهم مرداد سال 1394 در منطقه فاو تفحص شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.