ستاد و کمیته های ۶ گانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آبادان تشکیل می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرمانده بسیج ناحیه مقاومت آبادان در جلسه هماهنگی بزرگداشت سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس آبادان با اشاره به دبیری این ستاد توسط مسئولان سپاه ناحیه آبادان و باغ موزه دفاع مقدس در خرمشهر، از فرهنگی، اطلاع رسانی، ایثارگران، پشتیبانی، نیروهای مسلح و ورزشی و سلامت به عنوان کمیته های شش گانه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهر آبادان نام برد.

سرهنگ عادل عساکره ظهر  با تاکید بر لزوم فضا سازی مناسب شهری در این زمینه، بر هر چه باشکوهتر برگزار شدن آئین های خاص این هفته تاکید کرد.

وی گفت: طبق برنامه ریزیهای انجام شده، برنامه های متنوعی همچون رژه نیروهای مسلح در پنجم مهر، برگزاری مسابقات بین نیروهای مسلح، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و اجرای مسابقه پیاده روی خانوادگی در این هفته به انجام می رسد.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت آبادان از اجرای رزمایش بازسازی عملیات ثامن الائمه با همکاری سپاه ولی عصر و ناحیه مقاومت بسیج آبادان و برخی ادارات در این شهر خبر داد و افزود: این رزمایش در محل یادمان شهید تندگویان برگزار می شود.

عساکره با تاکید بر هر چه باشکوهتر برگزار شدن آئین های خاص هفته دفاع مقدس به ویژه پنجم مهر سالروز شکست حصر آبادان گفت: اگر مردم آبادان مقاومت نمی کردند، معلوم نبود که سرنوشت جنگ به کجا ختم می شد.

وی افزود: بایستی چرایی جنگ با استناد به دلائل منطقی موجود برای مردم تبیین و شناسانده شود، مردم و به خصوص نسل فعلی که در زمان جنگ حضور نداشتند باید با بدانند که چگونه ابرقدرتها و دشمنان نظام در این جنگ تحمیلی چگونه بعثی ها را حمایت کردند.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شعار هفته دفاع مقدس امسال بر مبنای اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل تحت عنوان «ما آماده ایم» هست، گفت: محوریت اصلی برنامه ریزهای امسال برای برگزاری آئین های خاص هفته دفاع مقدس با محوریت هنرمندان و پیشکسوتان است که بر این اساس هنرمندان می توانند با پیش بینی برنامه های خاص، این نقش را به خوبی ایفا کنند.

عساکره تشکیل کمیته های روستایی و شهری در اروندکنار، چوئبده و روستاهای بخش مرکزی را برای سازماندهی و اجرای پرشور و باشکوه برنامه ها را از روسای شوراهای اسلامی و بخشدار مرکزی خواستار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.