بر اثر حمله هوایی و زمینی نیروهای امنیتی و دفاعی افغان بر مواضع گروه طالبان در ولسوالی دشت ارچی ولایت قندوز تلفاتی سنگینی به مخالفان مسلح وارد شده است.

هلی‌کوپترهای ارتش ملی، مواضع طالبان را در قندوز هدف قرار دارندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، بر اثر حمله هوایی و زمینی نیروهای امنیتی و دفاعی افغان بر مواضع گروه طالبان در ولسوالی دشت ارچی ولایت قندوز تلفاتی سنگینی به مخالفان مسلح وارد شده است.

دفتر مطبوعاتی فرقه ۲۰ پامیر ارتش ملی با نشرخبرنامه ای گفته است که از اثرضربات هوایی و زمینی بالای مخفیگاه های مخالفان مسلح دولت درولسوالی دشت ارچی وقلعه زال ولایت قندوز ۲۶ تروریست کشته وزخمی شدند. 

جمهور نوشت: در خبرنامه آمده است که درنتیجه حملات هوایی هلیکوبترهای ارتش ملی ونیروهای زمینی مقیم ولایت قندوز شب گذشته در ولسوالی های دشت ارچی وقلعه زال؛ ۱۱ تروریست کشته شده و ۱۵ تن از افراد وابسته به این گروه زخمی شده اند.

گفتنی است که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور از چندی بدین سو به هدف سرکوب طالبان و پاکسازی قندوز از وجود مخالفان مسلح عملیات گسترده ای را در نقاط مختلف این ولایت به راه انداخته اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.