رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی گفت: کميته ويژه پزشکی زير نظر فدراسيون پزشكي ورزشی بزودي برای بررسی حضور یا عدم امكان حضور رضا یزدانی در المپیک تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دکتر تورج ملک محمدی با بیان این مطلب افزود: کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد با توجه به وضعیت مصدومیت خاص رضا یزدانی در آستانه المپیک بتازگی گزارشی در مورد روند بهبودی وی برای فدراسیون  پزشکی ارسال كرده است.
 
وی ادامه داد: اما در نهايت باتوجه به  پیگیری فدراسیون پزشکی و حساسیت شرایط یزدانی در المپیک، اين کمیته ویژه پزشکی موضوع را بررسي و بصورت مستقل اعلام نظر مي نمايد.  
 
ملک محمدی خاطرنشان کرد: پس ارزيابي نه چندان رضايت بخش اعضای كميته از وضعيت آسيب ديدگي رضا يزداني به لحاظ پزشكي، کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد چند روز فرصت خواسته تا گزارش نهایی خود را به کمیته مذکور ارایه دهد تا هرچه زودتر در این مورد خاص تصمیم  گیری شود.
 
وی در پایان گفت: با توجه به حساسیت های خاصي  که از ابعاد مختلف بدليل سابقه مصدومیت رضا يزداني در المپیک  لندن وجود دارد، قطعا مسئولین و کادر فنی نیز به دنبال حضور یزدانی  مصدوم در المپیک نیستند و در صورت اصرار یزدانی به حضور در المپیک و تایید کادر فنی، خودش باید مسئولیت این موضوع را بپذیرد. كميته پزشكي در اين خصوص با نظر كارشناسي و مستقل از ملاحظه ديگري اعلام نظر خواهد نمود.
انتها پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار