قهرمان المپیک 2012لندن گفت:متولد 27 مردادماه هستم و روز 26 مرداد در بازی های المپیک به مصاف حریفان خواهم رفت.

قاسم رضایی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت:رقابت های اوزان 66 و 98 کیلو گرم کشتی فرنگی در بازی های المپیک برزیل روز 26 مردادماه برگزار می شود که من به همراه امید نوروزی به مصاف حریفان خواهیم رفت.
دارنده مدال نقره جهان تصریح کرد:دوست دارم در پایان رقابت های کشتی فرنگی وزن 98 کیلو گرم در روز 26 مرداد که مصادف با شب تولدم می باشد یک هدیه خوب به مردم ایران که همان مدال المپیک است تقدیم کنم.
وی درباره شرایط خودش پیش از اعزام به بازی های المپیک گفت:در حال حاضر از هر نظر وضعیت خوبی دارم، از نظر جسمی شرایطم حتی از المپیک 2012 لندن هم بهتر است،به لحاظ فنی که با تجربه تر شدم و با توجه به مسائل روحی و روانی مطلوب آماده حضور پر قدرت در بازی های المپیک هستم.
دارنده دو مدال برنز جهان درباره میزان شناختش از سایر حریفان گفت:به هر صورت در چند سال گذشته چند کشتی گیر در وزن 98 کیلو گرم از سایرین بهتر بودند که با همه آنها کشتی گرفتم و شناخت لازم را نسبت به این نفرات دارم به همین منظور اعتقاد دارم هر فرنگی کاری از لحظات بهتر استفاده کند پیروز میدان خواهد شد.
رضایی در خاتمه عنوان کرد:محمد بنا و سایر کادر فنی برای من زحمات بسیاری کشیدند و خودم هم متحمل سختی هایی بسیاری در ماه های گذشته شدم که امیدوارم نتیجه همه این تلاش ها به مدال المپیک ختم شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار