عضو سازمان تیم های ملی دوومیدانی کشورمان گفت: محمدارزنده کار سختی برای حضور در مسابقات فینال پرش طول المپیک دارد.

حسین شایان در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط فعلی محمد ارزنده پیش از حضور در بازی های المپیک 2016 اظهارکرد: ارزنده در حال حاضر در شهرکرد زیر نظر ایگور پاگلین تمرینات اختصاصی خودش را برای حضور در بازی های المپیک ریودوژانیرو پیگیری می کند.

وی درپاسخ به اینکه محمدارزنده چه نتایجی را در المپیک کسب خواهد کرد پاسخ داد: در صورتی که ارزنده بتواند رکورد 8:16 سانتی متری را که در جام کازانوف به ثبت رساند در المپیک هم تکرار کند به طور حتم می تواند به فینال پرش طول صعود کند اما  ثبت این رکورد در بازی های المپیک و در آن شرایط دشوار است.

عضو سازمان تیم های ملی دوومیدانی درباره مسابقات لیگ باشگاه ها گفت: این رقابت ها روزهای 11 و 12مرداد سال جاری طبق برنامه ریزی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران و بدون حضور ورزشکاران المپیکی برگزار می شود.

رییس کمیته پرش فدراسیون دوومیدانی درباره برنامه های این فدراسیون بعد از بازی های المپیک تصریح کرد: بعد از پایان رقابت های المپیک و بازگشت تیم از ریو جلسه ای را با حضور مسئولان فدراسیون درخصوص ارزیابی از عملکرد دوومیدانی کاران برگزار خواهیم کرد، در صورت مثبت بودن این کارنامه بلافاصله برنامه های 2 سال بعدی فدراسیون را ساماندهی می کنیم.

شایان در پایان یادآورشد: در صورتی که دوومیدانی کاران در بازی های المپیک 2016 بتوانند به حد نصاب های خودشان دست پیدا کنندنتیجه قابل قبولی برای فدراسیون و خود ورزشکاران محسوب می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار