عضو کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی گفت:ارزنده تصمیمش بر این بود که در هیچ یک از اردوی تیم ملی شرکت نکند و تمرینات را به طور شخصی پیگیری کند.

حسین شایان در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،عضو کمیته فنی فدارسیون دوومیدانی کشورمان درباره وضعیت محمد ارزنده بیان کرد:ارزنده تصمیمش براین بوده که در هیچ یک از اردوی تیم ملی شرکت نکند و تمریناتش را در منزل شخصی اش پیگیری کند. امیدوارم بتواند به رکوردی که مدنظر فدراسیون هست دست یابد. سازمان تیم های ملی دوومیدانی پیشنهاد چند گزینه مربیگری به وی داده اند که تمایلی به پذیرفتن این پیشنهادها ندارد و خواستار انجام برنامه های تمرینی در منزل شخصی با برنامه ریزی های خودش بوده است.

رئیس کمیته پرتاب های فدراسیون دوومیدانی درباره اعتراض برخی ورزشکاران مبنی بر پرداخت نکردن حقوق از سوی فدراسیون دوومیدانی در اردوی کیش تاکید کرد: به هیچ وجه چنین اخباری صحت ندارد و تمام حق و حقوق ورزشکارانی که در اردوی کیش حاضر بودند پرداخت شده است.

وی با اشاره به انتخاب هادی سپهرزاد به عنوان مربی جدید احسان حدادی بیان کرد: احسان حدادی از ورزشکاران باتجربه کشورمان محسوب می شود و خواستار کار زیر نظر هادی سپهرزاد بوده است و حدادی تا پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا تمریناتش را زیر نظر این مربی پیگیری کند.

شایان درباره اعزام ورزشکاران شانس مدال رشته دوومیدانی در مسابقات قهرمانی آسیایی و اردوی برون مرزی تصریح کرد:تاکنون چیزی درباره اعزام ورزشکاران شانس مدال به اردوی برون مرزی مشخص نشده و تا زمان برگزاری مسابقات داخل سالن کشور باید صبور بود و پس از آن مشخص می شود چه ورزشکارانی به اردوی برون مرزی اعزام شوند.

وی با اشاره به وضعیت مریم طوسی دونده سرعت کشورمان گفت:طوسی با هزینه شخصی به خارج از کشور رفته و زیر نظر مربی خارجی تمریناتش را پی گیری می کند.

رئیس کمیته پرش های فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این پرسش فدراسیون چه شخصی را به عنوان جایگزین لیلا رجبی پرتابگر وزنه کشورمان مد نظر دارد عنوان کرد: فدراسیون تاکنون نتوانسته جایگزین مناسبی برای او پیدا کند و تصمیم رجبی مبنی بر خداحافظی از مسابقات قطعی است و برای وی در ادامه مسیر زندگی آرزوی موفقیت دارم.

شایان در پایان درباره انتخاب مربی خارجی برای برخی ورزشکاران رشته پرتاب دیسک و چکش یادآور شد:رئیس فدراسیون تصمیم دارد در آینده نزدیک برای ورزشکاران رشته پرتاب دیسک و چکش مربی با کیفیت خارجی انتخاب کند. به همین دلیل فدراسیون دوومیدانی کشورمان با فدراسیون دوومیدانی لهستان مکاتباتی را با رئیس فدراسیون این کشور انجام داده است و ظرف این هفته و هفته آینده معلوم می شود توانایی جذب مربی لهستانی را داریم یا خیر. هم اکنون این ورزشکاران زیر نظر مربیان داخلی تمریناتشان را پیگیری می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار