مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت: تا یک ماه آینده پاسخ‌های لازم برای افرادی که درخواست خود را به صورت تلفنی یا کتبی در سفر رییس جمهور مطرح کرده‌اند ارسال خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛بهرام سلیمانی گفت: ستاد پاسخگوئی و ارتباطات مردمی "سفر ریاست جمهور و کاروان تدبیر و امید" از سه روز قبل از سفر تا 9 روز بعد از سفر به مدت 13 شبانه روز فعالیت داشتند و در این راستا  13 هزار 760 نفر در شیفت های شش تا هشت ساعته مشغول به خدمت شدند.

وی گفت: بخش اول کار یعنی دریافت و ثبت پیام های مردمی از طریق سامانه 111 که به مدت سه شبانه روز و با بکارگیری 920 تن از کاربران در 4 شیفت کاری انجام شد 62 هزار و 202 پیام از مردم استان ثبت کردند

سلیمانی به بخش دوم فعالیت ستاد پاسخگویی و ارتباطات مردمی نیز اشاره کرد و گفت: در بخش پردازش نامه ها هم در سه شیفت کاری به مدت هفت شبانه روز و با بکارگیری 600 نفر کارشناسان از دستگاه های اجرایی و داوطلبان جمعیت هلال احمر اقدام به بازگشایی، شمارش و تفکیک 247 هزار و 133 فقره نامه شد.

وی یکی از مشکلات موجود در جریان پردازش نامه ها را نقص تعداد قابل توجهی از نامه ها عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در جریان پردازش نامه ها با آن مواجه بودیم نقص قابل توجه بخش اعظمی از نامه ها بود که به همین منظور با بهره گیری از بیش از 200 خط تلفن ثابت، کاربران توانستند با 148 هزار و 850 نفر  از مردم استان تماس تلفنی برقرار کنند و در این راستا تا حد امکان اقدام به اصلاح مکاتبات شد.

سلیمانی گفت: در نهایت پس از ثبت پیام ها و نامه ها که در مجموع 256 هزار و 328 پیام و نامه را شامل می شد، با کنترل مجدد همه پیام ها، اصلاحات لازم اعمال شد.

انتهای پیام/ح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.