رییس کمیته فوتسال گفت: در تحریم حامی مالی کمیته داوران توسط داوران هیچ نقشی نداشتم اما این موضوع باید ریشه یابی شود.

افتخاری : نقشی در  تحریم حامی کمیته داوران نداشتمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتسال وفوتبال باشگاه خبرنگاران جوان ، در پی تحریم حامی مالی کمیته داوران توسط داوران فوتبال ساحلی و فوتسال در لیگ برتر و راه اندازی کمپین چسب روی لوگو لباس داوران انگشت اتهام به سوی کمیته فوتسال نشانه رفته است و مسولان فدارسیون کمیته فوتسال را عامل تحریک داوران می دانندکه باعث تشکیل جلسه اضطراری بین افتخاری و تاج شد.

 رئیس کمیته فوتسال  قبل ازورود به فدارسیون فوتبال و تشکیل جلسه با تاج گفت: موضوع تحریک داوران از سوی کمیته فوتسال صحت ندارد و خودم در سالن مسابقه متوجه شدم که داوران حامی مالی داوران را تحریم کردند.

وی ادامه داد : کار داوران را تایید نمی کنم ولی حتما انها دلیل خاصی برای این کار داشته اند و باید بررسی شود البته این موضوع باید به صورت دوستانه حل شود و تحریم آخرین راه است.

 افتخاری در خصوص جلسه اش با مهدی تاج خاطر نشان کرد: برای وساطت داوران و محروم نشدن آنها از سوی کمیته داوران امروز با مهدی تاج جلسه خواهم داشت و به طور دقیق این موضوع را  ریشه یابی خواهیم کرد.

رئیس کمیته فوتسال در خصوص احتمال تعطیلی لیگ برتر فوتسال هم گفت: لیگ برتر بخاطر محروم کردن داوران خاطی تعطیل نمی شود و کمیته دوران حتما فکری برای داوری لیگ فوتسال دارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار