دوره مربیگری فوتسال درجه یک که با حضور مدرس بین‌المللی در اردبیل برگزار شد، به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سفال‌منش در مراسم اختتامیه دوره مربیگری درجه یک فوتسال در اردبیل اظهار داشت: دوره مربیگری درجه یک فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا به میزبانی استان اردبیل به مدت 6 روز در سالن الغدیر برگزار شد و در این دوره 17 مربی فوتسال اردبیل آموزش‌های نوین مربیگری را دیدند.

وی با اشاره به اینکه دوره مربیگری درجه یک فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا از سطح بسیار بالایی برخوردار بود، افزود: باتوجه به ظرفیت‌های فوتسال اردبیل میزبانی این دوره به استان اردبیل واگذار شد که در این زمینه هیئت فوتبال اردبیل همکاری همه‌جانبه‌ای برای برگزاری این دوره را داشت.

مدرس بین‌المللی فوتسال تصریح کرد: سطح دوره مربیگری فوتسال آسیا در اردبیل با حضور مربیان اردبیلی بسیار بالا بود و با توجه به برگزاری این دوره‌ها می‌توان در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور مربیان فوتسال اردبیل در سطح ملی و بین‌المللی بود چرا که جایگاه فوتسال اردبیل بسیار بالا است.

سفال‌منش در ادامه بیان کرد: یکی از ضعف‌های استان اردبیل در زمینه رشته فوتسال، نبود یک تیم فوتسال لیگ یک و لیگ برتری است که نیاز است مسئولان مربوطه برای تشکیل یک تیم قوی فوتسال اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا فوتسال اردبیل مسیر رشد و ترقی را بگذراند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.