دبیر اجرایی دهمین جشنواره مهارت‌های هنری شاخه کار و دانش کشور گفت: دهمین جشنواره ملی مهارت های هنری هنرجویان شاخه کار و دانش جهت شناساندن مهارت های هنرجویان و ظرفیت های این شاخه تحصیلی امروز در خانه معلم اردبیل آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی فتح اللهی افزود: در این جشنواره ملی 124 هنرجو از 26 استان در 19 رشته از جمله معرق کاری، خاتم کاری ،عکاسی ،گرافیک، سفالگری ،طراحی جواهرات ،کاشی هفت رنگ در 12 کارگاه به رقابت خواهند پرداخت.

وی گفت: از استان اردبیل نیز 5 نماینده اعم از 4 دختر و 1 پسر در رشته های طلا و جواهرسازی، عکاسی، فرش و گرافیک در این جشنواره شرکت کرده اند که فردا در 2 هنرستان شریف و مبتکران با سایر هنرجویان به رقابت خواهند پرداخت.

فتح اللهی حضور دختران نسبت به پسران را در این جشنواره چشم گیر دانست و گفت: از 124 هنرجوی شرکت کننده در این جشنواره 17 نفر دختر و تنها 7 نفر پسر هستند و این استقبال خوب دختران از رشته های کار و دانش را نشان می دهد.

وی در ادامه افزود: ما در تلاش هستیم بوسیله این جشنواره ها ظرفیت های این شاخه تحصیلی را به والدین محترم نشان دهیم تا در راستای اشتغال جوانان در آینده بیشتر به سمت این رشته ها گرایش پیدا کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.