شرکت در جشنواره‌های خارجی بسیار مهم است. از این جهت که غیر از کشور خود، به مخاطبان گسترده‌تری در سطح جهان دست پیدا می‌کنید.

نرگس آبیار کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تمایل و اهمیت حضورش در جشنواره‌های خارجی گفت: شرکت در جشنواره‌های خارجی بسیار مهم است. از این جهت که غیر از کشور خود، به مخاطبان گسترده‌تری در سطح جهان دست پیدا می کنید. به عنوان فیلمساز نگاه و تفکر شما جهانی‌تر می‌شود و ... . پس برای همه فیلمسازان به نوعی نگاه بین المللی در آثارشان از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

آبیار در مورد استفاده از لوکیشن های جذاب و بکر و خارج شدن از فضای آپارتمانی در فیلم‌ها بیان کرد: این موضوع به سلیقه فیلمساز و موضوع و فضایی که او برای فیلمش می‌پسندد، بستگی دارد. خود من علاقه فراوانی به استفاده از لوکیشن های خاص، متفاوت، طبیعی تر و بکرتر دارم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برخی از سرمایه‌گذاران در انتخاب لوکیشن‌های دست نخورده ممانعت می‌کنند، اظهار داشت: برخی تهیه کنندگان و سرمایه‌گذاران ترجیح می دهند با هزینه اندک فیلمی بسازند که سینمایی باشد، اکران خوب بگیرد و در نهایت طبیعی است که به پولش نیز فکر کنند اما در واقع فیلمساز تصمیم می‌گیرد که کاری متفاوت با فضایی خاص در اقلیمی زیبا بسازد؛ پتانسیلی که کشور ما از آن برخوردار است.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار