همایش توسعه همکاری های مشترک میز کشوری ایران و ازبکستان در مشهد برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد, رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی گفت :این همایش در روز چهارشنبه 13 مرداد 95 توسط سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

ناصر بهزاد با اشاره به اهمیت توسعه بازارهای صادراتی استان, افزود: کشورهای آسیای میانه در زمره بازارهای اصلی هدف صادراتی استان به شمار می آیند که طبق آمار در سال های گذشته روند صادرات کالا و خدمات در این منطقه با کاهش مواجه بوده است.

وی تصریح کرد: به همین منظور در راستای امکان سنجی و برنامه ریزی مطلوب در راستای توسعه صادرات منطقه در مشهد, میز کشوری ایران و ازبکستان به صورت منطقه ای, با هدف آسیب شناسی و احصاء مسائل و مشکلات پیش روی مبادلات تجاری در حوزه CiS و اتخاذ سیاست های پیشنهادی اثربخش برای تقویت تعاملات اقتصادی برگزار می گردد.

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: معرفی فرصت ها و ظرفیت های همکاری, بررسی راهکارهای تقویت تعاملات اقتصادی, آشنایی با زبان مذاکرات بین المللی و چگونگی نحوه تجارت جهانی, چگونگی رقابت و پیروز شدن در بازارهای پیچیده و رقابتی پساتحریم, از جمله برنامه های این همایش است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.