مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان خواستار برنامه ریزی دستگاه های فرهنگی برای مقابله با آسیبهای اجتماعی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت‌الاسلام مهدی عرب پورگفت: یکی از دغدغه های اجتماعی کنونی بروز برخی از آسیبهای اجتماعی در جامعه است که باید دلایل ظهور این آسیبها شناسایی و مورد کنکاش کارشناسان قرار گیرد.

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات پیشگیری از بروز مشکلات اجتماعی است که در این راستا نیاز به همکاری دستگاههای مختلف است و در این میان دستگاهها فرهنگی نقش قابل توجهی دارند و در عین حال باید از موازی کاری خودداری کنیم.

امام جمعه موقت کرمان گفت: مطالعه و بررسی دلایل شیوع برخی از آسیبهای اجتماعی در جامعه باید به دقت بررسی شود و اقدامات زیر بنایی فرهنگی برای برخورد با آنها صورت گیرد.

وی به تشکیل کارگروه آسیبهای اجتماعی در اداره کل تبلیغات فرهنگی استان کرمان اشاره کرد و افزود: بخش های مختلف و تاثیر گذار موجود در کارگروه باید حداکثر تلاش خود را در راستای آسیب شناسی ها و رفع مشکلات جامعه انجام دهند.

حجت لااسلام عربپور به پالایش آسیبهای اجتماعی شاخص استان کرمان در کارگروه آسیبهای اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: باید بعد از پالایش این آسیبها راهکارهای لازم برای رفع مشکلات و تزریق ارزشهای مورد نیاز به جامعه اتخاذ و اجرا شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.