رئیس هیئت اعزامی به مسابقات دوستی نظامی بین المللی 2016 گفت: مسابقات بین المللی روسیه تا تاریخ 22 مرداد ادامه دارد.

مسابقات نظامی 2016 روسیه تا 22 مرداد ادامه دارد/ ارتش چین تمام سلاح هایش را از کشور خود آورده است
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم حسین شکوهی رئیس هیئت اعزامی به مسابقات دوستی نظامی بین المللی 2016 در نشست خبری که در محل ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد با اشاره به اینکه این مسابقات بین المللی از سال 2015 میلادی به صورت رسمی برگزار شده، عنوان داشت: افتتاحیه مسابقات در تاریخ شنبه نهم مرداد 95 با شرکت 120 تیم از 21 کشور جهان و ناظران 9 کشور برگزار شد.

وی افزود: ایران با هفت تیم منتخب و 168 نفر شرکت کننده در رشته های پامچه بیاتریون، سوگارو، هوابرد ، کوهستان، تهاجم دریایی، تک تیرانداز، غواصی عمیق در این مسابقات شرکت کردند.

رئیس هیئت اعزامی به مسابقات نظامی بین المللی 2016 افزود:  مسابقات کوهستان دیروز آغاز شده، مسابقات هوابرد پنج شنبه و مسابقات مبارزه تانک روز سیزده وپانزده و هفده مرداد برگزار می شود.

وی گفت: 31 تیر ماه هفت تیم به قراقستان و روسیه فرستادیم و مسابقات از دهم تا 22 مرداد برگزار می شود و 24 مرداد ماه اختتامیه نظامی دوستی بین المللی در روسیه است.

امیر سرتیپ شکوهی ادامه داد: چین تنها کشوری بود که تمام تجهیزاتش را از کشور خود آورده و از سلاح ها و مهمات قزاقستان و روسی استفاده نکرده است، ما نیز از سلاح ها و مهمات کشور روسیه استفاده کردیم اما تیم غواصی ما سلاح  و مهمات را ایران برده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ارتش ، روسیه ، نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار