مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی گفت: 211روستای استان با تانکر آبرسانی می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد دانشگر افزود: 480 روستا درخراسان رضوی در وضعیت اضطراری تأمین آب هستندکه برای آبرسانی به 211 روستا به صورت دائم از تانکر استفاده می‌شود.

وی اظهارداشت: میزان سرانه مصرف آب در روستاهای خراسان رضوی بالاتر از الگوی مصرف است که این موضوع مشکلات زیادی را برای شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی ایجاد کرده است.

دانشگر گفت: 34 درصد از جمعیت روستایی خراسان رضوی که 40 درصد آب تولیدی را مصرف می‌کنند، برای آبیاری مزارع خانگی و یا دام‌های خود از آب شرب استفاده می‌کنند.

وی افزود: تعرفه پرداختی برای هر متر مکعب آب روستایی حدود 200 تومان است که صدور قبض 650 تومانی برای شرکت صرفه اقتصادی ندارد چراکه مبالغ آب ‌بهای آنها زیر این مقدار است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی گفت: با همین میزان تعرفه کم شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی حدود 6 میلیارد تومان از مشترکان مطالبه دارند که در صورت پرداخته شدن می‌تواند بخشی از بدهی خود به پیمانکاران را پرداخت کند.

او افزود: این شرکت حدود 65 میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران دارد که به محض تخصیص اعتبار اقدامات لازم برای پرداخت آن انجام می‌شود.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.