مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت:37 هزار نفر از بسیجیان این استان در اردوهای طرح هجرت که از ابتدای تابستان امسال آغاز شده است، شرکت کردند.

حضور 37 هزار بسیجی همدانی در اردوهای طرح هجرتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ شهرام صادقی بیان کرد: اعزام بسیجیان شامل دانش آموزان، دانشجویان و کارشناسان رشته های مختلف در قالب طرح اردوهای هجرت به روستاهای محروم استان از ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این اردوها به تناسب افراد شرکت کننده در دوره های یک روزه، هفت روزه و 10 روزه برگزار شده است گفت: 150 تیم پزشکی در قالب این اردوها امسال به مناطق محروم استان خدمت رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه این افراد برای یاری رساندن در روستاها نیاز به اعتبار و کمک مالی دارند گفت: تامین اعتبار اولیه برای این اردوها برعهده جهاد سازندگی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین (ع) همدان اظهار کرد: هدف از برگزاری اردوهای طرح هجرت فرهنگ سازی و مهارت آموزی به جوانان است.

صادقی در خصوص فعالیت های بسیج سازندگی در بخش عمرانی گفت: اولویت کار بسیج سازندگی در فعالیت های عمرانی متمرکز در حاشیه شهرها و روستاها است و این نهاد آمادگی کامل برای کمک در اجرای طرح های مناطق دور افتاده را دارد.

بسیج سازندگی اردیبهشت 1379 به دستور رهبر معظم انقلاب تاسیس و راه اندازی شد که از آن زمان تاکنون خدمات قابل توجهی در عرصه عمران و آبادانی کشور انجام داده است که اجرای طرح هجرت از جمله این فعالیت ها است.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.