مشکلات هیئت های ورزشی رزن با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و نماینده مردم رزن در خانه ملت بررسی شد.

مشکلات هیئت های ورزشی رزن بررسی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حسینی فرماندار شهرستان رزن گفت: از آنجایی که گرایش نوجوانان و جوانان به ورزش زیاد، و همچنین یکی از شاخص های مهم در جهت پیشگیری از اعتیاد جوانان است باید متولی ورزش امکانات و منابع بیشتری در جهت ارتقاء ورزش شهرستان در اختیار هیئت ها قرار دهند.

در این نشست لطفی نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورزش تاثیر زیادی در روح و روان افراد دارد باید به پایگاه هایی که به طور مداوم فعالیت دارند باید توجه خاصی به آن ها داشته و تجهیز شوند و از مسئولین خواستند که جلسات مشترک با هیئت های ورزشی به طور منظم برگزار گردد.

منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان در این نشست گفت: قطعا بر عملکرد هیئت های ورزشی نظارت بیشتری خواهیم داشت و هیئت ها در آیتم های مختلف ارزیابی می شوند و اعتبار هیئت ها بر اساس این ارزیابی به آن ها پرداخت می شود.

منعم در ادامه گفت: منابع مالی اداره کل ورزش و جوانان بسیار محدود است که این موضوع لزوم ایجاد شرایط برای بخش خصوصی در ورزش را پر رنگ تر می کند.

وی افزود : به ورزش بانوان بخصوص مناطق محروم و روستاها توجه بیشتری می شود و امکانات و تجهیزات ورزشی نیز برای پرداختن به ورزش در اختیار این بخش ها قرار داده می شود.

در این نشست روسای هیئت های ورزشی در خصوص مشکلات هیئت خود نکته نظراتی را عنوان کردند.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.