به گزارش خبرنگار
فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با نزدیک شدن به آغاز المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل، اخبار پیرامون آن نیز هر روز بیشتر به گوش میرسد و هزاران رسانه به انتشار اخبار تصاویر و فیلم های آن میپردازند. در پی این حجم از انتشار، بزرگترین موتور جستوجوی جهان یعنی گوگل تدبیر ویژهای را برای تمایز بین مطالب پیرامون المپیک از مطالب دیگر کرده است.
در آخرین اقدام گوگل برای نشان دادن ویدئو های منتشره در مورد المپیک ریو در بین نتایج جستوجو در نرمافزار گوگل سرچ از یک نوار رنگی "های لایت" مخصوص المپیک ریو استفاده میکند. این اقدام شامل یوتیوب هم خواهد شد و همینطور در کنار ویدئو، اطلاعات تکمیلی دیگری را در مورد نتیجه و زمان مسابقات مربوط ارائه خواهد کرد.
این موضوع کمک بسیاری به افرادی میکند که از طریق اینترنت علاقه به دیدن ویدئو های مورد علاقه خود در مورد المپیک دارند و همینطور به طرفدارن ورزشی و خبرنگاران تا وقت کمتری برای پیدا کردن ویدئو و اطلاعات مورد نظر خود در اینترنت صرف کنند و اطلاعات را یک جا داشته باشند.
گفتنی است؛ گوگل برای جذب مخاطب بیشتر همیشه ترفندی را در آستین دارد تا از دیگر رقبا در عرصه های مختلف عقب نماند.
منبع: اینگجت
انتهای پیام/