اگر شما هم از ظاهر اندروید خود خسته شده اید می توانید با دانلود این لانچرهای خاص ظاهر اندروید خود را تغییر دهید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، اپلیکیشن‌های لانچر اندروید، بخش مهمی از تجربه کار با یک گوشی اندروید هستند، حالا اگر شما از رابط کاربری گوشی خود راضی نیستید، با دانلود یکی از این اپلیکیشن‌ها می‌توانید محیط آن را تغییر دهید. در اینجا 15 اپلیکیشن های لانچر برتر سال 2016 را به ما معرفی می کنیم. 

Action Launcher


خاص ترین و امن ترین اپلیکیشن های لانچر 2016

اپلیکیشن Action Launcher یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های لانچر است. وقتی که به دنبال لانچری با ظاهر خام اندروید اما با چندین ویژگی بارز هستید، اپلیکیشن Action Launcher همان چیزی است که می‌خواهید. برخی از ویژگی‌های این اپلیکیشن شامل Quicktheme که به کاربر اجازه می‌دهد تا با استفاده از تصویری پس زمینه در تم گوشی خود تغییرات ایجاد کند، Covers که برداشت متفاوتی از پوشه‌هاست، Quickpage که در واقع دکمه هوم مخفی است که از همه جا قابل دسترسی است و بسیاری موارد دیگر می‌شود. آپدیت‌های این اپلیکیشن نیز به صورت مداوم عرضه می‌شوند.

Apex Launcher

خاص ترین و امن ترین اپلیکیشن های لانچر 2016


اپلیکیشن Apex Launcher یکی از قدیمی‌ترین و خاص‌ترین اپلیکیشن‌های لانچر اندروید است. مانند اپلیکیشن Action Launcher، اپلیکیشن Apex Launcher نیز نمایی مشابه نسخه خام اندروید دارد و ویژگی‌های متمایزی نیز به آن اضافه شده است. برخی از این ویژگی‌ها شامل انیمیشن‌های تغییر صفحه یا قابلیت اسکرول نوار dock صفحه اصلی است. در گوگل پلی نیز تم‌ها و آیکون پک‌های بسیاری برای این اپلیکیشن وجود دارند. این اپلیکیشن‌ تقریبا با همه دستگاه‌ها سازگار است.

Buzz Launcher

خاص ترین و امن ترین اپلیکیشن های لانچر 2016

اپلیکیشن Buzz Launcher، اپلیکیشن لانچری به شدت محبوب است که نوع انتخاب تم آن کمی تفاوت دارد. اپلیکیشن Buzz Launcher از ابزاری به نام Homepacks دارد که نه تنها به شما اجازه می‌دهد تا تم گوشی خود را تغییر دهید، بلکه صفحه اصلی گوشی خود را به کل دگرگون کنید. بیش از 800 هزار تنظیمات قابل دانلود برای این لانچر وجود دارد پس اگر تمام روز نیز مشغول امتحان کردن تم‌های متفاوت باشید باز هم گزینه‌های جدیدی کشف خواهید کرد. به غیر از تغییرات تم، اپلیکیشن Buzz Launcher یک لانچر خوب اندروید است اما کار کردن با آن کمی پیچیده خواهد بود.

CM Launcher

خاص ترین و امن ترین اپلیکیشن های لانچر 2016

احتمالا با اپلیکیشن Clean Master آشنایی دارید. اپلیکیشن لانچر CM Launcher نیز ساخته همین گروه سازنده Clean Master است. این اپلیکیشن به شکلی باور نکردنی تنها 2 مگابایت فضا احتیاج دارد و مقدار بسیار کمی از رم و پردازنده را استفاده می‌کند. این اپلیکیشن سبک، سریع و پایدار است. بزرگ‌ترین ویژگی آن، هماهنگی آن با اپلیکیشن‌های دیگر Clean Master، مخصوصا اپلیکیشن CM Security است پس می‌توان گفت که این لانچر دارای یک آنتی‌ویروس است. البته شاید هر کسی طالب این ویژگی نباشد اما قطعه گزینه مناسبی است. همچنین این لانچر سعی می‌کند بر اساس زمان و مکان، اپلیکیشن‌های مناسب شما را پیشنهاد دهد.




Go Launcher EX

خاص ترین و امن ترین اپلیکیشن های لانچر 2016

اپلیکیشن Go Launcher با بیش از 100 میلیون بار دانلود، یکی از محبوب‌ترین لانچرهای اندروید است. احتمالا عامل اصلی این محبوبیت، سادگی و تم‌های فراوان آن است. هرچند گزینه‌های تغییر این لانچر زیاد نیستند، اما تعداد‌ تم‌ها و آیکون پک‌های آن بی‌شمار است. استفاده از آن ساده است هرچند عده‌ای معتقدند که بیش از حد مورد توجه قرار گرفته است.



Google Now Launcher

خاص ترین و امن ترین اپلیکیشن های لانچر 2016

اپلیکیشن Google Now Launcher، لانچر مخصوص خود گوگل است. این اپلیکیشن، لانچری است که تجربه کار با اندروید خام را به کاربر ارائه می‌دهد و اپلیکیشن Google Now نیز در آن تعبیه شده است. سادگی، استفاده از «Okay, Google» و عناصر تم‌پردازی، از ویژگی‌های این اپلیکیشن هستند. هرچند این لانچر زیاد قدرتمند یا تغییرپذیر نیست، اما سبک و سریع است و استفاده آن از Google Now بسیار کاربردی است. این لانچر، به صورت پیش فرض روی گوشی‌های نکسوس نصب است.


Launcher 8

خاص ترین و امن ترین اپلیکیشن های لانچر 2016

اپلیکیشن Launcher 8 متمایز است زیرا اصلا شباهتی به اندروید ندارد. در واقع هدف اصلی این اپلیکشین این است که گوشی شما شبیه یک گوشی ویندوز باشد. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید ویجت‌ها را به شکل موزاییک‌های ویندوز فون در بیاورید و تجربه‌ای مجازی از کار با ویندوز فون را شبیه‌سازی کنید. همچنین ویژگی‌های بسیار مفیدی در این لانچر وجود دارد که آن را به یک لانچر موفق تبدیل کرد است.

Lightning Launcher

خاص ترین و امن ترین اپلیکیشن های لانچر 2016

اپلیکیشن Lightning Launcher شاید چندان شناخته شده نباشد، اما قطعا جز بهترین لانچرهای اندروید است. این لانچر اندروید مضمون بسیار ساده‌ای است. هدف اصلی این اپلیکیشن لانچر این است که تا جایی که ممکن است از رم و پردازنده گوشی شما استفاده نکند. ویژگی‌های این لانچر زیاد نیستند اما شامل مواردی چون تعداد بی‌شمار صفحه اصلی، قابلیت اضافه و تنظیم آیکون‌ها و استفاده بسیار کم از رم و پردازنده شماست و به همین دلیل یک لانچر مناسب برای گوشی‌های قدیمی یا پایین رده است. اگر به دنبال یک لانچر سبک و سریع هستید، حتما Lightning Launcher را امتحان کنید.

Next Launcher 3D Shell


خاص ترین و امن ترین اپلیکیشن های لانچر 2016

اپلیکیشن Next Launcher یکی از متمایزترین اپلیکیشن‌های لانچر در این لیست است. این اپلیکیشن نیز توسط توسعه‌دهندگان اپلیکیشن Go Launcher ساخته شده و شباهت‌هایی میان این دو مشاهده می‌شود. اپلیکیشن Next Launcher از یک دکمه هوم 3 بعدی بهره می‌کرد که می‌توانید به سادگی میان صفحه اصلی‌هایی که ایجاد کرده‌اید جابجا شوید. همچنین آیکون‌ها، تم‌ها و ویجت‌های (که باید جداگانه دانلود شوند) خاصی نیز برای این لانچر وجود دارند و اگر هزینه این اپلیکشین را بپردازید، می‌توانید ویژگی‌های بسیار دیگری نیز در اختیار داشته باشد. همچنین می‌توانید نسخه رایگان را دانلود کرده و از پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده کنید.

Nova Launcher

خاص ترین و امن ترین اپلیکیشن های لانچر 2016

احتمالا، اپلیکیشن Nova Launcher، بهترین لانچر اندروید است. این لانچر مانند Apex Launcher مدت زیادی است که در بازار است و یکی از بهترین گزینه‌های موجود است. لیست ویژگی‌های این لانچر شامل گزینه‌های شخصی سازی مانند پشتیبانی از حرکات انگشت، شخصی سازی ظاهر اپلیکشین، پشتیبانی از آیکون پک، تم‌های گوناگون و بسیاری موارد دیگر می‌شود. این لانچر به صورت مداوم نیز آپدیت می‌شود و معمولا باگی در آن یافت نمی‌شود. همچنین شما می‌توانید از تنظیمات خود بک‌آپ گرفته و در گوشی دیگری از آن استفاده کنید.

Smart Launcher 3

خاص ترین و امن ترین اپلیکیشن های لانچر 2016

اپلیکیشن Smart Launcher 3 نیز نگاه خاصی به صفحه اصلی اندروید دارد. این لانچر تنها یک صفحه اصلی دارد و تعدادی میانبر به شکل یک گل در آن قرار می‌گیرند. ایده پشت این اپلیکیشن این بوده است که با کمترین استفاده از رم گوشی، بیشترین سرعت در اختیار کاربر قرار گیرد. این لانچر دارای اعلان‌ها در صفحه اصلی، تعداد بسیاری تم، گزینه‌های امنیتی مانند اپلیکیشن‌های رمزگذاری شده و پلاگین است. شاید برای عده‌ای این اپلیکیشن بسیار ساده باشد اما بسیار مناسب است.



Solo Launcher

خاص ترین و امن ترین اپلیکیشن های لانچر 2016


اپلیکیشن Solo Launcher گزینه مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند کنترل بیشتری روی گوشی خود داشته باشند. این لانچر از طراحی متریال 2.0 استفاده کرده پس از نظر طراحی ظاهری، جدیدترین گزینه‌ها را در دسترس دارید. گزینه‌های شخصی‌سازی این اپلیکیشن بسیار زیادند و می‌توانید ظاهر لانچر را هر گونه که می‌خواهید تغییر دهید. این اپلیکشین همچنین شامل تم‌های گوناگون، کنترل با حرکت انگشت، یک ویجت ساعت و آب و هوا و بسیاری موارد دیگر می‌شود. اگر به یک لانچر کوچک، سریع و تغییرپذیر احتیاج دارید، Solo Launcher را امتحان کنید.

Themer: Launcher

خاص ترین و امن ترین اپلیکیشن های لانچر 2016


در اپلیکیشن Themer، تقریبا می‌توانید همه چیز را تغییر دهید. این اپلیکیشن شباهت‌هایی به Buzz Launcher دارد و می‌توانید تم‌هایی را دانلود کنید که تقریبا همه چیز گوشی شما را تغییر می‌دهند. هر تم نیز به تنهایی قابل شخصی سازی است پس تعداد بی‌شماری گزینه شخصی‌سازی در اختیار خواهید داشت. توسعه دهندگان اپلیکیشن Themer ، این لانچر را به صورت رایگان ارائه کرده‌اند و تمام تم‌های آن نیز رایگان است.



Yahoo aviate Launcher

خاص ترین و امن ترین اپلیکیشن های لانچر 2016


اپلیکیشن Aviate Launcher داستان جالبی دارد. این اپلیکیشن ابتدا کار خود را به عنوان یک استارت‌آپ شروع کرد و سپس یاهو آن‌0

را خریداری کرد. مانند اپلیکیشن EverythingMe Launcher، اپلیکیشن Yahoo Aviate نیز دارای عناصری است که سعی می‌کند اپلیکیشن‌های مورد نیاز شما را بر اساس زمان و مکان در دسترس‌تان قرار دهد. ظاهر این اپلیکشین نیز سبک و ساده است و گزینه‌ای به نام Smart Stream دارد که شبیه به Google Now است. این لانچر قدرتمند به سرعت تبدیل به یکی از لانچرهای مهم شده است و کاملا رایگان است.



Z Launcher by Nokia

خاص ترین و امن ترین اپلیکیشن های لانچر 2016

آخرین لانچر اپلیکیشن Z Launcher by Nokia است که یک لانچر مینیمال است. این لانچر شامل یک صفحه اصلی، یک کشوی اپلیکیشن و محلی برای جستجو است. برای کسانی که به دنبال یک لانچر ساده هستند، اپلیکیشن Z Launcher گزینه‌ای مناسب است. با وجود اینکه این اپلیکیشن در مرحله آزمایشی قرار دارد، بسیار روان و پایدار است و می‌توانید به خوبی از آن استفاده کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار