ربیعی مطرح کرد:

شفافیت مالی عملیاتی می شود/اضافه شدن 14 بیمارستان جدید در کشور

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از این پس تمامی دستگاه های نظارتی می توانند به صورت شفاف، فعالیت های این سازمان را رصد کنند.

شفافیت مالی در سازمان عملیاتی می شود/اضافه شدن 14 بیمارستان جدید در کشور
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاح پروژه مرکز ارتباط مردمی سازمان تامین اجتماعی که امروز( سه شنبه ) برگزار شد، اظهار داشت: از این پس تمامی دستگاه های نظارتی می توانند فعالیت سازمان تامین اجتماعی را به صورت شفاف رصد کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در دولت یازدهم، 14 بیمارستان جدید در حال اضافه شدن است و تاکنون 520 تخت به مجموعه تخت های بیمارستان های کشور افزوده شد.

ربیعی  ادامه داد: مرکز ارتباط مردمی، نسخه نویسی الکترونیکی ، کارت هوشمند، پرداخت متمرکز مستمری، طرح ساختار نوین ارایه خدمات در شعب، سامانه بیمه بیکاری، طرح سیستم بیمه ای با نگاه مالی ، سیستم پکس و طرح بهبود و روان سازی فرآیندهای خدمت از 9 پروژه های هستند که امروز به بهره برداری  رسیده اند.

** حذف دفترچه های خدمات درمانی در مراکز ملکی تا پایان دولت یازدهم

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از پروژه های بهره برداری شده، حذف دفترچه های تامین اجتماعی در مراکز ملکی تا پایان دولت یازدهم بوده است که از این پس با ارایه کارت هوشمند خدمات دهی صورت می گیرد چرا که دفترچه ها مانند چک های سفیدی که در اختیار بیمه شده قرار داشت ، هزینه بر بوده و با حذف آن در این بخش صرفه جویی خواهد شد.

** ساخت بیمارستان جدید 600 تختخوابی در جنوب پایتخت

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی  با بیان اینکه ما به مناطق حاشیه نشین و جنوبی کشور نیز ورود پیدا کرده ایم،ادامه داد: هم اکنون بیمارستان 600 تختخوابی مانند میلاد در جنوب غرب پایتخت در حال ساخت است و نیز در دولت یازدهم 14 بیمارستان در سراسر کشور به بیمارستان های تامین اجتماعی اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراحل ساخت 9 بیمارستان و 26 مرکز دیگر در حال طراحی است ، افزود: سازمان تامین اجتماعی تلاش می کند تا پایان دولت یازدهم پروژه های بهره برداری شده را به مرحله اجرا در آورد.

** 17 شرکت معلق سازمان تامین اجتماعی با دستور رییس جمهور به این سازمان بازگشت

وی خاطر نشان کرد: 17 شرکتی که در سازمان تامین اجتماعی معلق باقی مانده بود به دستور رییس جمهور به این سازمان بازگشت و نیز خروج از بعضی بنگاه های اقتصادی در دستور کار قرار گرفت.

ربیعی ادامه داد: برای خدمات اپراتور رایتل سازمان تامین اجتماعی، 6 هزار میلیارد تومان تخفیف انجام شد.

**ایجاد تسهیلات بدون بهره بانکی برای بازنشستگان
 
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در راستای تامین امنیت و حفظ کرامت بازنشستگان و کارگران سازمان تامین اجتماعی، تسهیلات بدون بهره بانکی به بازنشستگان ارایه می شود و نیز در حال پیگیری و امضای تفاهم نامه برای فراهم کردن خانه های امید و امکان استفاده این قشر از 285 مرکز ورزشی و فرهنگی در سراسر کشور هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار