هوشیار: نتایج تور کینگ هایلگ رضایت بخش نبود

مدیر عامل تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز گفت: از نتایج تور کینگ هایلگ رضایت ندارم با وجود اینکه رکابزنان نهایت تلاش خود را کردند.

ناصر هوشیار در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:در تور بین المللی کینگ هایلگ با وجود مسیرهای سخت و ریزش باران حضور یافتیم اما نتایج رضایت بخش نبود.
 
وی افزود: به خاطر زمین خوردگی و مصدومیت علی حقی در مرحله سوم تور دیگرنتوانست در ادامه تور شرکت کند و از دور مسابقات حذف شد همچنین  یکی دیگر از رکابزنانمان کاظمی بیمار شد و او هم نتوانست شرکت کند به این خاطر درتور مقام ششم را به دست آوردیم.  
 
هوشیار در ادامه تاکید کرد:رکابزنان المپیکی تیم به خاطر حضور در مسابقات انتخابی المپیک و اردوهای متعدد افت کرده بودند اما در مجموع قادر میزبانی شرایط خوبی داشت و هم اکنون نیز با صمد پورسیدی و آروین معظمی گودرزی به المپیک اعزام شدند. امیدوارم که در رقابت های استقامت جاده جزو 50 نفر اول باشند.
 
مدیر عامل تیم باشگاهی دوچرخه سواری شهرداری تبریز توضیح داد: پس از بازگشت رکابزنان المپیکی دو برنامه باشگاهی برای حضور در تورهای آسیایی را پیش رو داریم ابتدا شرکت در تور ژاپن درشهریور ماه و تور چین در مهرماه سال جاری است که باید وضعیت را بسنجیم و در یکی از این دو تور را برای رقابت انتخاب کنیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
البته قابل ذکر هستش که بگم آقای ناصر هوشیار مربی تیم شهرداری تبریز هستن نه مدیر عامل. لطفا متن خبر رو اصلاح کنین
مدیر عامل باشگاه دوچرخه شهرداری تبریز دکتر سهرابی هستن
آخرین اخبار