دبیر هیئت فدراسیون دوچرخه سواری آذربایجان شرقی گفت:برای توسعه این رشته از نونهالان تست گیری می کنیم تا برای آینده این رشته نوابغ را انتخاب کنیم.

 ناصر هوشیار در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: یکی از برنامه های هیئت دوچرخه سواری این است که هر هفته از رکابزنان نونهال تست گیری کنیم تا بهترین ها را انتخاب کنیم برای مثال هفته گذشته از گروه سنی 10 تا 12 سال تست گیری کردیم و این هفته از نونهالان 15 و 16 سال تست گیری خواهیم کرد تا افراد خوب را برای توسعه آینده این رشته انتخاب کنیم.
 
وی افزود: اعضای تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز برای حضور در تورهای بین المللی سال میلادی جدید مشخص شدند. رکابزنان قادر میزبانی،صمد پورسیدی،سعید صفر زاده،حمید پورهاشمی،وحید غفاری،محمد قره باغی،بهنام خسرو شاهی،محمد چایچی،مرتضی لطفی،بهرام نجفی و جعفر علیزاده رکابزنان انتخابی تیم هستند.
 
هوشیار در خصوص اولین رقابت بین المللی که در پیش دارند خاطر نشان کرد:  اولین رقابت بین المللی ما پیش از اتمام سال تور تایوان و پس از آن تور ژاپن است.
 
وی عنوان کرد: البته برای مشخص شدن جایگاه تیم باید دو هفته صبر کنیم تا امتیازات رکابزنان بقیه تیم های آسیایی هم مشخص شود تا متوجه شویم که در چه رده ای از جدول قرار داریم.
 
هوشیار در ادامه بیان کرد:یک از برنامه هایی که روی آن کار می کنیم این است که حداقل یک رکابزن از تبریز برای حضور در تیم ملی برای شرکت در بازی های آسیایی داشته باشیم.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار