روند اجرايي ساخت درمانگاه تأمين اجتماعي در سرخه در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سرخه ؛ سرپرست فرمانداري سرخه گفت: روند اجرايي ساخت درمانگاه تأمين اجتماعي در سرخه با سرعت قابل قبولي در حال انجام است که پيگيري خواهد شد تا با تسريع در روند احداث اين درمانگاه در آينده به بهره‌برداري برسد. به گزارش روابط عمومي فرمانداري سرخه، علي‌محمد مويدي‌زاده در ديدار با مديران تامين اجتماعي و امور مالياتي شهرستان سرخه گفت: تامين اجتماعي و امور مالياتي دوبال اساسي اجراي عدالت اجتماعي در سطح کشور و همچنين خصوصي‌سازي اقتصاد هستند.
 وي با بيان اينکه رويکرد مثبتي در بحث نظام سلامت و طرح تحول نظام سلامت در جامعه داشته است، افزود: يکي از دستاورد‌هاي مهم دولت در شهر سرخه، درمانگاه مادر تامين اجتماعي مي‌باشد که روند اجرايي ساخت آن با سرعت قابل قبولي در حال انجام است که پيگيري خواهد کرد تا با تسريع در روند احداث اين درمانگاه در آينده به بهره‌برداري برسد. سرپرست فرمانداري سرخه با اشاره به خدمات ارزنده سازمان تامين اجتماعي در بخش خدمات درماني و کم کردن هزينه‌هاي درماني بيماران و بهبود وضعيت بهداشت کشور و همچنين خدمات سازمان امور مالياتي تصریح کرد: آنها چرخ سازنده و توسعه کشور در بخش‌هاي صنعت، اقتصاد، فرهنگ و... هستند و مي‌‌توان از عوامل و دست‌‌اندر‌درکاران اين مجموعه‌ها به عنوان سربازان عرصه اقتصاد و سازندگي نام برد.
خراسانيان مدير بيمه تامين اجتماعي شهرستان سرخه با اشاره به طرح تحول نظام سلامت گفت: يکي از رويکرد‌ها و دستاوردهاي مهم و مثبت دولت تدبير و اميد، برقراري نظام يک‌پارچه سلامت و کم کردن هزينه‌هاي درماني بيماران و ايجاد آرامش و آسودگي‌خاطر براي اقشار مختلف جامعه مي‌باشد. وي خاطرنشان کرد: اداره تامين اجتماعي شهرستان سرخه با 7600 بيمه شده اصلي و 1100 پرونده مستمري بگير، از کارافتاده و بيمه بيکاري در سطح شهرستان آماده خدمت‌رساني به مردم است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.