در سال ۹۴، بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال صدقه در استان سمنان جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سمنان با اشاره به رشد ۱۰ درصدی صدقات طی سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳،  گفت : طی سال گذشته بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال صدقه در استان سمنان جمع آوری شده است.
مقداد محبوبی  با بیان اینکه در حال حاضر،  ۱۰۳ هزار و ۳۵۶ صندوق‌های کوچک منازل، صندوق‌های بزرگ معابر و صندوق‌های متوسط در فروشگاه‌ها وجود دارد، تصریح کرد: الکترونیکی کردن، ایمن‌سازی و تغییر قفل و دهانه صندوق‌ها ازجمله اقداماتی است که به منظور جلوگیری از سرقت‌های صندوق صدقات انجام می‌ شود.
وی اظهار داشت : پارسال از مجموع بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال صدقه در استان، ۲۵ میلیارد ریال صدقه از صندوق های کوچک منازل، ۱۲ میلیارد ریال از صندوق های بزرگ معابر و بالغ بر یک میلیارد ریال صدقه از صندوق های متوسط فروشگاه ها جمع آوری شد.
وی با اشاره به شیوه های نوین کمک‌های مردمی در استان سمنان افزود: دامغانی ها با شماره گیری کد دستوری # ۰۲۳۱*۸۸۷۷*، شاهرودی ها با کد # ۰۲۳۲*۸۸۷۷*، گرمساری ها با کد # ۰۲۳۳*۸۸۷۷*، آرادانی ها با کد # ۰۲۳۴*۸۸۷۷*، مردمان میامی با کد # ۰۲۳۵*۸۸۷۷*، سمنانی ها با کد # ۰۲۳۶*۸۸۷۷*، مهدی شهری ها با کد # ۰۲۳۷*۸۸۷۷* و سرخه ای ها با کد #۰۲۳۸*۸۸۷۷* می توانند کمک نقدی خویش را از هر نقطه کشور با درج شماره و رمز دوم کارت بانکی به آسانی پرداخت کنند.
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سمنان یادآور شد: اصلی ترین سرمایه این نهاد اعتماد مردمی است و هرچه این اعتماد بیشتر باشد خدمت به نیازمندان نیز بیشتر خواهد شد.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار