جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: زمین‌خوار ۲۷ میلیارد ریالی در شهرستان خرم‌آباد دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از لرستان؛ به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی لرستان سرهنگ علی احمدی تبار اظهار داشت: یک فقره تصرف اراضی ملی به ارزش 27 میلیارد ریال در خرم‌آباد کشف و یک متخلف دستگیر شد.

وی افزود: مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی آگاهی لرستان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در اراضی ملی اطراف شهرستان خرم‌آباد  با قطع درختان اقدام به زیر کشت بردن آن‌ها کرده است با توجه به اهمیت موضوع  با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: پس از انجام تحقیقات و احراز صحت موضوع  مأموران به همراه نماینده منابع طبیعی استان در محل حضور یافته و مشخص شد شخصی با تخریب اشجار و تصرف 9 هکتار از اراضی منطقه اقدام به زیر کشت بردن آن‌ها کرده است که اکنون

وی بیان کرد: متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی به‌عمل‌آمده به جرم ارتکابی خود مبنی بر تصرف اراضی ملی اعتراف کرد.

احمدی تبار با اشاره به این‌که کارشناسان مربوطه ارزش زمین‌خواری را 27 میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: اراضی ملی از سرمایه‌های ملی و متعلق به بیت‌المال است و پلیس با هرگونه تصرف غیرقانونی اراضی ملی  برخورد می‌کند.

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.