اصفهان؛

برخلاف تصور برخی، رهبر انقلاب تنها نیست

امیر ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری افزود: شهدای مدافع حرم دارای امتیازات شاخصی هستند که یکی از آن امتیازها این است که جوانان از حرم اهل‌بیت دفاع کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبر نگاران جوان از اصفهان،امیر ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در مراسم تشییع پیکر ستوان سوم محمد مرادی مدافع حرم از توپخانه 22 شهرضا تصریح کرد: شهدای مدافع حرم دارای امتیازات شاخصی هستند که یکی از آن امتیازها این است که جوانان از حرم اهل‌بیت دفاع کردند.

امیر سرتیپ دوم رضا جهادی اظهار کرد: آفرین بر شما هم‌رزمان این شهید، اصناف، نیروهای مسلح و آحاد مختلف مردم که در میدان فیض بار دیگر گرد هم آمدید و یادآور خاطره تشییع شهیدان دفاع مقدس در این محل شدید.

وی افزود: امروز در حقیقت شهدای مدافع حرم بر گردن همه حق‌دارند و ما باید قدردان پدران، مادران، همسران و فرزندان این شهدا باشیم چراکه همه این شهدای جوان به خاطر زندگی کردن ما در سایه امنیت ملت به جنگ با گروه‌های تکفیری رفتند.

امیر ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: شهدای مدافع حرم دارای امتیازات شاخصی هستند که یکی از آن امتیازها این است که جوانان از حرم اهل‌بیت دفاع کردند.

امیر ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: شهید مدافع حرم ستوان سوم محمد مرادی در غربت شهید شد اما خانواده شهید مرادی نباید ناراحت باشند چراکه به دنیا دل نبسته بود، با دنیا دوست نبود و جای این شهید در حال حاضر بسیار خوب است.

وی تأکید کرد: امیر همتی گفت که ایشان بسیار برای اعزام به سوریه و دفاع از حرم اهل‌بیت بسیار اصرار داشت و می‌گفت کاش در زمان دفاع مقدس بودم و می‌جنگیدم اما سرانجام به خواسته خود رسید و حتی شهید هم شد.

امیر جهادی در ادامه اظهار کرد: برخلاف تصور بعضی از افراد مقام معظم رهبری تنها نیست، ارتش و سپاه با تمام توان گوش‌ به‌ فرمان آیت‌الله‌العظمی سید علی خامنه‌ای هستند.

وی در رابطه با دیگر امتیازات شهدای مدافع حرم گفت: بعضی از انسان‌ها دست به تفرقه‌ افکنی می‌زنند اما این شهدا وحدت‌آفرین هستند چراکه در حال حاضر از همه اقشار گرد هم آمده‌اند تا پیکر این شهید را تشییع کنند که این حرکت پیام دارد و آن پیام هم این است که باید بصیرت لازم را داشته باشیم، حول محور ولایت چرخ بزنیم و به این ملت امنیت ببخشیم.

امیر ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه و ارتش مأموریت‌های خود را دارند که این مأموریت‌ها را در جای خود به نحو احسنت اجرا خواهند کرد.

وی در پایان اضافه کرد: امروز ارتش و سپاه ما به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای نیستند بلکه یک قدرت جهانی هستند که این دونیرو در کناره‌ام نیروهای مسلح را ایجاد کرند و اگر مردم تا ساعت 12 شب بدون هیچ ترسی از امنیت به بیرون از منزل‌های خود می‌آیند، از وجود و حضور این نعمت بزرگ یعنی نیروهای مسلح است.

بعد از سخنرانی امیر جهادی و مداحی سید رضا نریمانی، شهید مدافع حرم ستوان سوم محمد مرادی به روی دستان مردم شهید دوست اصفهان تا گلستان شهدا تشییع و سپس برای تشییع و خاک‌سپاری به شهرستان شهرضا منتقل شد .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.