معاون سیاسی، امنیتی استانداری خراسان رضوی بر لزوم تشکیل جلسه تخصصی با هدف بررسی راهکارهای تامین اعتبار تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی مشهد تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محسن صادقی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان با بیان اینکه کتابخانه مرکزی مشهد قدیمی ترین پروژه دولتی در استان است، اظهار داشت: باید در اسرع وقت به یک راهکار عملیاتی برای بهره برداری از این پروژه رسید.

وی افزود: باید با جلب مشارکت دستگاه های اجرایی دست اندرکار تلاش شود تا این پروژه در مشهد 2017 به بهره برداری برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: شهرداری باید نیم درصد حق کتابخانه ها را از محل درآمدهای عمومی خود پرداخت کند و در همین راستا در جلسه ای با حضور معاون محترم هماهنگی امور عمرانی سازوکارهای اجرایی تحقق آن بررسی شود.

صادقی خواستار بررسی راهکارهای مشارکت نهاد کتابخانه های عمومی استان در برگزاری پرشور برنامه های فرهنگی مشهد 2017 در اتاق فکر آن مجموعه شد.

افزایش هم افزایی با استان های منطقه پنج درخصوص رشد شاخص های کتابخوانی در شرق کشور و تلاش برای ارتقا فرهنگ عمومی و ایجاد علاقمندی در بین شهروندان برای افزایش سرانه مطالعه از دیگر تاکیدات معاون استاندار در این جلسه بود.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار