به منظور ارتقای سطح فنی، تخصصي رانندگان نقليه سنگين، دوره ای يك روزه به صورت تئوری و عملي در شركت بهره برداري مارون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرپرست اداره ايمني و بهداشت شركت بهره برداري از سد نيروگاه و شبكه هاي آبياري مارون گفت: با توجه به ماهيت شركت هاي آبياري و زهكشي، وجود ماشين آلات سنگين و انجام عمليات اجرايي مداوم توسط ماشين آلات مذكور در سطح شبكه ها، آموزش رعايت موارد فني مهم در ماشين آلات و تعميرگاه نقليه سنگين كه مستقيماً با ايمني در ارتباط هستند، ضرورت دارد.

غلامرضا اشرفي افزود: در این دوره که توسط هوشنگ عنصري رئیس قسمت تعمیرات ماشین آلات سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد، به تعداد 16 نفر از رانندگان و تعمیرکاران نقلیه سنگین شركت با سرفصل های ایمنی عمومی ماشین‌آلات، شناخت دستگاه، کاربری، سرویس و نگهداری، اپراتوری علائم هشدار داخل اتاق، سیستم های کلی ماشین آلات سنگین آموزش نظری و عملي داده شد.

وي در ادامه افزود: هدف از برگزاري اين دوره آموزشي، علاوه بر بروزرساني اطلاعات رانندگان وسايل نقليه سنگين، آشنايي با نكات مهم ايمني است كه شركت كنندگان در اين دوره با آن آشنا شده و اميدواريم با برگزاري اين دوره هاي آموزشي بتوانيم در كنار آموزش، همكاران را با نكات مهم ايمني كار نیز آشنا سازيم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار