فرمانده انتظامی گيلان گفت: نظم و انضباط یکی از مهم ترین وظایف كار پليس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ سردار محمدرضا ميرحيدری در جمع كاركنان فرماندهی شهرستان رشت با بيان اينكه در چهار ماهه اول امسال جرائم در استان كاهش 25 درصدی داشته است، گفت: همت پليس در كاهش جرائم تاثير گذار بوده است اما نبايد تدين، تعهد و همچنين مشاركت و همكاری مردم با پليس را در ارتقاء امنيت اجتماعی ناديده گرفت.

وی با اشاره به اينكه همكاری و تعامل خوب نيروی های مسلح با ساير نهادها و سازمان ها موجب شده كه پيشرفت در كارها بيشتر خود را نشان دهد، افزود: يكی از رموز موفقيت پليس در استان ارتباط خوب و ارزشمند و هدفمند با ساير دستگاه است.

اين مقام ارشد انتظامی با اشاره به اينكه برپايی ايستگاه پليس در مناطق جرم خيز باعث احساس امنيت و كاهش تحرک مجرمان شده است، گفت: حركت عظيمی توسط پليس جهت جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان رشت صورت گرفته اما بايد به فكر درمان ريشه ای اين مشكل باشيم.

سردار ميرحيدری با تاكيد بر اينكه پليس گيلان در برخورد با تهيه و توزيع مواد مخدر بسيار جدی است، افزود: پليس گيلان بايد با جمع آوری و توزيع مواد مخدر آرامش خانواده ها را بيشتر كند.  

وی با اشاره به اينكه امروزه دشمنان نظام سعی می كنند با روش های جديد و مختلف مسير را برای آلوده كردن جوانان به مواد مخدر باز كنند، بيان داشت: نبايد بگذاريم اهداف دشمن در جامعه ما محقق شود.

فرمانده انتظامی استان گيلان در ادامه با تاكيد بر اينكه ماموران انتظامی بايد هميشه در آمادگی روحی، جسمانی و اخلاقی كامل باشند، تصريح كرد: پليس بايد از عملكرد خوب و مثبتی نسبت به مردم برخوردار بوده و نارضايتی های اجتماعی نسبت به خود را به حداقل ترين مقدار ممكن كاهش دهد.

سردار ميرحيدری رفتارها و سكنات پليس را هميشه در معرض ديد عموم مردم دانسته و افزود: هنر پليس بايد اين باشد كه از خلاقيت و جمع آوری مستندات بيشتر استفاده كرده و از برخوردهای فيزيكی خودداری كند.

اين مقام ارشد انتظامی در پایان ضمن قدردانی از زحمات فرماندهان، روسا، مديران و همه كاركنان مركز استان، از تعدادی از كاركنان پايور و وظيفه نمونه كه در ماموريت های گوناگون خوش درخشيدند با اهداء لوح تقدير از آنها تجليل كرد.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.