24 كيلوگرم مواد مخدر در 2 عمليات جداگانه در گیلان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در پی بررسی اخبار رسیده مبنی بر فعالیت يک قاچاقچی گيلانی تهيه و توزيع مواد مخدر در استان مراتب در دستور كار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

احداله احدی افزود: ماموران عملیات ویژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان گيلان، پس از تعقيب و مراقبت و اقدامات اطلاعاتی از تهيه و توزيع مواد مخدر در استان گيلان توسط اين قاچاقچی 40 ساله گيلانی مطلع شدند كه پس از يک مرحله عمليات، وی را دستگير كردند.

وی ادامه داد: این فرد، مواد مخدر را از استان تهران خريداری و با يک دستگاه خودرو سواری پژو از محور چالوس وارد استان می كرد كه در يک عمليات منسجم در ميدان ابريشم شهرستان لاهيجان دستگير و در بررسی از خودروی او 2 كيلوگرم هرويين كشف شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر گيلان همچنین از كشف 22 كيلوگرم ترياک خبر داد و یادآور شد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پليسی به هويت مردی 36 ساله در رابطه با اين پرونده پی بردند.

احداله احدی با تاكيد بر اينكه اين قاچاقچی با رعايت ضوابط قانونی توسط پليس مبارزه با مواد مخدر استان گيلان دستگير شد، خاطرنشان كرد: اين قاچاقچی نيز با خريد مواد مخدر از مركز كشور ، اين مواد را به استان گيلان انتقال كه با هوشياری ماموران در ورودی شهر رشت غافلگير و دستگير شد.

وی افزود: در بازرسی از خودرو پرايد اين قاچاقچی 36 ساله 22 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک كشف شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از تشكيل پرونده برای متهمان و ارسال به مقامات قضايی خبر داد و گفت: شماره تلفن 128 پليس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دريافت اخبار و گزارشات مردم درحوزه مواد مخدر است.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.