عملیات بهسازی کشتارگاه دام رفسنجان ، باعث نارضایتی فروشندگان گوشت دراین شهر شده است.

نارضایتی فروشندگان گوشت ازوضعیت کشتارگاه رفسنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، عده ای از قصابان و فروشندگان گوشت امروز با تجمع مقابل فرمانداری رفسنجان خواستار حل مشکل توزیع نشدن گوشت در سطح شهر شدند . انها به خبرنگاران گفتند کشتارگاه رفسنجان از یکشنبه این هفته تعطیل شده و مشکلات زیادی برای مراکز عرضه گوشت به‌وجود آورده است.

 انها میگویند بدون انکه بدانند علت تعطیلی کشتارگاه چیست به یکباره با توقف عرضه گوشت از سوی کشتارگاه مواجه شدند.

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان ضمن دادن اطمینان به قصابهای تجمع کننده برای حل مشکل تا فردا ، به خبرنگاران گفت: کشتارگاه نیمه‌صنعتی رفسنجان متعلق به شهرداری است و به مرور زمان دچار فرسودگی تاسیسات شده بود و این موضوع روی کیفیت و سلامت گوشت تاثیر منفی میگذاشت .
وی افزود:لذا در چند روز گذشته جلسه‌ای با حضور مدیرکل دامپزشکی استان کرمان، شهردار و مدیر دامپزشکی رفسنجان برگزار شد و قرار شد شهرداری طی مدت یک‌هفته این نواقص را برطرف کند.

ملانوری گفت: شهرداری برای رفع این نواقص مجبور به تعطیلی کشتارگاه به مدت سه تا 4 ‌روز شد ضمن اینکه به تمام فروشندگان گوشت از سوی شهرداری اعلام شده که اگر با کمبود گوشت مواجه شدند اعلام کنند تا از طریق خودروهای سردخانه‌دار از کرمان یا شهرستان‌های دیگر گوشت مورد نیازشان تأمین شود.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار