نماینده مردم شهرستان‌‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز جبهه جنگ نرم بین اندیشه‌ها و تفکرات است که رسانه‌ها در آن نقش حساس و سوق‌دهنده دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سید جواد ساداتی‌نژاد، شامگاه چهارشنبه  در آیین افتتاح رسمی دفتر نمایندگی خبرگزاری‌تسنیم در شهرستان کاشان گفت:رسانه‌هایی که از قدرت بالایی برخوردار هستند باید بسترسازی مناسب‌تری برای فکر، اندیشه و ترویج اندیشه اسلامی داشته‌باشند.

وی، با تاکید بر اینکه امروز رسانه‌هایی که توان بیشتری داشته و انقلابی‌تر عمل کنند به‌طور قطع موفق‌تر خواهند بود گفت: امروز در کشور با جریانی مواجه هستیم که تلاش می‌کند از طریق رسانه‌ها و تهاجم به افکار عمومی، افکار و اهداف خود را پیش ببرد به همین دلیل نقش و وظیفه رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی در این زمینه سنگین‌تر می‌شود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به‌اینکه تسنیم یک خبرگزاری مردمی و رسانه انقلابی است گفت:تسنیم در مسبر حرکت و نوع حرکت در مسیر انقلاب است.

ساداتی‌نژاد با تاکید بر اینکه تسنیم در پرداختن به موضوعات فیش‌های حقوق‌های نجومی، مفاسد اداری، اقتصادی، برجام و نقاط ضعف و قوت آن، استکبارستیزی و جبهه مقاومت

و نسبت به سایر خبرگزاری‌ها پیشتاز بوده‌و هست.

وی، با تقدیر از مسوولان خبرگزاری تسنیم در بحث مبارزه با فساد و رفع مطالبات و مشکلات مردم افزود: این خبرگزاری در کاشان نیز می‌تواند با شناسایی ظرفیت‌های میراثی و گردشگری که از چندین استان بالاتر است این پتانسیل را نمایه، ‌رکورد و ثبت کند.

شایان ذکر است:آیین افتتاح رسمی دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم در شهرستان کاشان شامگاه امروز چهارشنبه 13 مرداد با سخنرانی آیت‌الله نمازی، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان، حمیدرضامقدم‌فر، مشاور فرهنگیورسانه‌ای فرماندهکلسپاه، مجید قلی‌زاده، مدیرعامل خبرگزاری تسنیم و جمعی از مدیران ارشد این خبرگزاری و مدیران شهری و محلی در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان برگزارشد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل،فرمانده سپاه کاشان، رئیس اداره ارشاد کاشان، اعضای شورای شهر،جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و انتظامی، مدیران نشریات محلی و خبرنگاران فعال شهرستان نیز حضور دارند .



انتهای پیام/م



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار