رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: پیش بینی می شود امسال خدمات دندانپزشکی در اردبیل 20 درصد افزایش یابد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ابوالفضل باقری در دومین سمپوزیوم علمی سلول‌های بنیادی و دندانپزشکی در سرعین اظهار داشت: در سال گذشته 6 هزار نفر از مراجعه‌کنندگان از خدمات دندانپزشکی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بهره‌مند شدند و خدمات ارائه شده به مراجعه‌کنندگان در مراحل مختلف انجام شده که رضایت این افراد را نیز به دنبال داشته است.

وی گفت: با پیش‌بینی‌های انجام شده انتظار داریم آمار خدمات دندانپزشکی در دانشکده اردبیل امسال به 20 درصد افزایش یابد و مهمترین اولویت ما درمان بیماری‌های دندان در مراحل مختلف است که این امر در مدت زمان مشخص شده و به صورت تخصصی انجام می شود.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به اینکه در سال گذشته 12 هزار خدمات دندانپزشکی توسط نیروهای دانشکده دندانپزشکی به متقاضیان ارائه شده است، افزود: هم اکنون در دانشکده دندانپزشکی استان اردبیل 35 نیروی تخصصی و 200 دانشجوی دندانپزشکی ارائه خدمات می‌کنند و این خدمات ارائه شده به صورت تخصصی بوده است.

باقری یکی از علل افزایش بیماری‌های دندان را عدم مراقبت مناسب افراد از سلامت دندان و دهان دانست و گفت: باید مردم به سلامت دندان خود اهمیت زیادی دهند و با مراجعه به دندانپزشک علاوه بر دریافت خدمات درمانی سلامت دندان خود را نیز تضمین کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.