طرح ملی زیست فناوری دانش‌آموزی در ۲۲ پژوهش ‌سرای مازندران اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس پژوهشکده انستیتوپاستور شمال کشور در بازدید رئیس گروه آموزش و ترویج ستاد توسعه زیست ‌فناوری معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری از مرکز انستیتوپاستور پژوهشکده شمال کشور با اشاره به اجرای طرح زیست‌فناوری دانش‌آموزی این طرح را به عنوان نظام ملی تلقی کرد و گفت: در رایزنی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها شهرستان آمل پایلوت زیست‌فناوری دانش‌آموزی مازندران با هدف ترویج تولید محتوا و آموزش زیست‌فناوری مطابق و الگوی ارائه شده که از سوی ستاد توسعه زیست‌فناوری مشخص شد.

محسن آسوری افزود: در آغاز اجرای طرح با تلاش پژوهش ‌سراها محدوده طرح انتخاب و معرفی شد که از 22 پژوهش‌ سرای دانش‌آموزی مازندران برای اجرای این طرح دعوت به عمل آمده و فرآیند آموزشی برای آنها فراهم شد.

وی افزود: در این طرح 9 مدرسه از شهرستان آمل به عنوان مدارس معین در طرح انتخاب شدند و تعیین مدرسان و آموزش آنها نیز متناسب با اهداف ستاد توسعه زیست‌فناوری با تاکید بر آموزش خلاقیت‌محور گام برداشته شد که با مطالب انگیزه‌بخش و مؤثر در تربیت مدرسان طی دو فاز حرکت انجام شد.

آسوری با اشاره به معرفی 70 معلم مازندران در فاز نخست آموزش از شناسایی معلمان علاقمند به امور پژوهشی مطرح و عنوان کرد: این افراد برای ترویج و تبلیغ زیست‌ فناوری معرفی شدند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.