دولت از تصدی گری در بخش آی تی خودداری می کند وفقط وظیفه نظارت وحاکمیت را برعهده می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی امروز در کنفرانس ملی کاربردی رایانه وفناوری اطلاعات در علوم ومهندسی نوین درساری تدوین وتوسعه بخش آی تی را از برنامه ششم توسعه اعلام کرد و گفت: در این برنامه از نظرات و پشنهادات نخبگان ودانشگاهیانی که با نقاط ضعف و قوت این فناوری آشنا باشند استفاده می شود.

یوسف نژاد افزود: برگزاری این گونه همایش ها می تواند برای اجرایی کردن قوانین آی تی تاثیر گذار باشد.


خودداری دولت از تصدی گری آی تی

رییس آموزش و پرورش مازندران نیز در این کنفرانس با بیان اینکه آموزش و پرورش از پیشگامان بهره گیری از ارتباطات است و استفاده از رایانه در محیط آموزشی را یکی از راه های آموزش مفاهیم اطلاعات به مدیران وخانواده دانست.

قاسمی افزود: خلاقیت و نوآوری راهکارهای هماهنگ علم ودین ،کسب مهارت دانش افزایی ایجاد مدارس هوشمند از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش در حوزه آی تی است.


خودداری دولت از تصدی گری آی تی

رییس آموزشکده فنی وحرفه ای قدسیه ساری گفت: ایجاد فضای مناسب برای گردهمایی دانشجویان واعضای هیت علمی کامپیوتر وفناوری اطلاعات، ترغیب دانشجویان دوره های مختلف آموزشی جهت انجام امور پژوهشی فراهم آوردن بستری مناسب جهت ارتباط پژوهشگران ممتاز وصاحبان صنایع وکارآفرینان وفعالیت در جهت گسترش تولید علم وفن آوری از اهداف برگزاری این همایش است.

خانم علوی افزود: در این همایش 200 مقاله از 15 استان با 12موضوع در زمینه مهندسی نرم افزار ،هوش مصنوعی ومحاسبات نرم ، الگوریتم ومحاسبات ،معماری سازمانی ، آینده پژوهی، امنیت شبکه واطلاعات ، فناوری اطلاعات واقتصاد مقاومتی ، تهاجم فرهنگی وآموزش و یادگیری ارائه شد.


خودداری دولت از تصدی گری آی تی

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.