ارومیه؛

اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور

کاروان زائران راهیان نور شهرستان سلماس در نخستین اعزام ایام تابستان، شهریور ماه به مناطف عملیاتی شمال غرب کشور اعزام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،معاون فرماندار شهرستان سلماس در جلسه ستاد هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور این شهرستان گفت: در این اعزام تعداد 800 نفر از مردم شهرستان سلماس به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام می شوند.

امیر تیموری بیان کرد: اعزام این تعداد از مشتاقان بازدید از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور در قالب سه گروه و 22 دستگاه اتوبوس و 15 دستگاه خودروی سواری صورت می گیرد.

وی افزود: زائران در طول سفر از یادمان های شهیدان باکری، تپه نورالشهدا، شهدای گمنام، یادمان تمرچین در پیرانشهر، یادمان شهید بروجردی و از برنامه فرهنگی - رزمی معبر مردان آسمان ارومیه بازدید خواهند کرد.

معاون فرماندار سلماس در ادامه اعزام کاروان راهیان نور را یکی از برنامه های مهم فرهنگی دانست و اظهار کرد: اعزام کاروان راهیان نور نقش بسیار ارزنده ای در انتقال ارزشهای دوران دفاع مقدس به نسل های جوان و آینده دارد.

وی افزود: اعزام کاروان راهیان نور موجب می شود تا نسل جوان هر چه بیشتر با دلاورمردی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.