اردوهاي راهيان نوردرحقيقت ترويج فرهنگ دفاع مقدس و آشنايي نسل جوان با فداكاري و ايثارگري مردان و زنان است

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مسئول روابط عمومي سپاه خوي گفت: اردوهاي راهيان نور در حقيقت ترويج فرهنگ دفاع مقدس و آشنايي نسل جوان با فداكاري و ايثارگري مردان و زناني است كه با اقتدار و استوار در برابر دشمنان از خدا بي خبر ايستادند تا نشان بدهند كه اين كشور جاي هر كس و ناكس نيست.

ستوانيكم پاسدار جميل احمدزاده ادامه داد دفاع مقدس به عنوان یکی از پدیده‌های خوب و اثربخش در بخش فرهنگی کشور شناخته شده است و باعث شده تا به دیگر کشورها درس آزادگی و استکبارستیزی بدهد و هم‌اکنون شاهد استمرار این جریان بی‌نظیر در دیگر کشورها هستیم.

وي درادامه بابيان اينکه جوانان و نوجوانان در قالب این حرکت بزرگ فرهنگی از نزدیک با واقعیات، ارزش ها و دستاوردهای حماسه دفاع مقدس آشنا مي شوند.

مسئول روابط عمومي سپاه خوي دراين راستا اظهارداشت:حضورکاروان ها در مناطق جنگی گامی ارزنده برای حفظ آثار و برکات گنجینه تمام نشدنی دفاع مقدس و در راستای حفاظت از این ارزش های گرانقدر است.

وي دربخشي از سخنان خود ازراه اندازي کميته روابط عمومي راهيان نوردرخوي خبردادوگفت: در آستانه آغاز كاروان هاي راهيان شمال غرب كشور كميته روابط عمومي سپاه خوي متشكل از 4خبرنگار و عكاس راه اندازي شد.

وي با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها در این اردوها اظهار داشت: اهمیت روابط عمومی ها در کارهای فرهنگی بر کسی پوشیده نیست و در این موضوع نیز روابط عمومی ها به کمک رسانه ها می توانند نقش بی بدیلی را در هر چه باشکوه تر برگزار شدن این حرکت عظیم فرهنگی ایفا کنند.

احمدزاده با اشاره به تشكيل كميته روابط عمومي راهيان نور شهرستان خوي ابراز داشت: امسال 4خبرنگار و عكاس در سه مرحله جهت پوشش خبري و تصويري كاروانهاي راهيان نور به همراه زائران به مناطق عملياتي شمال غرب كشور اعزام مي شوند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: راهیان نور ، خوی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.