نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بانوان روستایی در آبادان برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: مسابقات فرهنگی، ورزشی بانوان روستایی آبادان، برای نخستین بار در روستاهای این شهرستان برگزار شد.

پیمان ادیبی افزود: این جشنواره فقط ویژه بانوان بود که در بخش‌های تولیدات صنایع‌دستی، ورزش  و برنامه‌ریزی و در حال اجرا است.

وی گفت: بانوان روستاهای شهرستان آبادان در این رویداد ورزشی و تفریحی، در بخش‌های طبخ غذاهای سنتی و تولیدات صنایع‌دستی شرکت کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان افزود: این جشنواره در حوزه دختران نوجوان روستایی نیز فعالیت داشت که در آن، رقابت‌های ورزشی مختلفی برگزار شد.

ادیبی  با اشاره به رشته‌های برگزار شده در این جشنواره گفت: حصیربافی، جارو بافی،  آشپزی، پیاده‌روی، دو سرعت از جمله رشته‌های این جشنواره بود.

وی افزود: مسابقاتی با حضور مشترک مادر و دختران روستایی، به مناسبت روز دختر، از جمله برنامه‌های در حال برگزاری در این جشنواره خواهد بود.

ادیبی گفت: این مسابقات در بخش طبخ غذا و صنایع‌دستی پیگیری روز گذشته با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد، اما این مسابقات در دیگر بخش‌ها در دهه کرامت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.