مسؤولان موکلف به بیان عهدشکنی و نقض برجام برای ملت خود هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه شهر چمران با بیان اینکه مردم منتظر بیان خیانت برجام هستند گفت: مسؤولان موکلف به بیان تفصیلی عهدشکنی و نقض برجام برای ملت خود هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید منتصر هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با عهد شکنی آمریکا در موضوع برجام افزود: ملت منتظر بیان خیانت برجام و بدعهدی آمریکا هستند، لذا مسؤولان موکلف به بیان تفصیلی عهدشکنی و نقض برجام برای ملت خود هستند.

وی گفت: برجام باید تبدیل به یک تجربه برای عدم اعتماد به استکبار باشد نه تسویه حساب سیاسی، تنها راه حل مشکلات، توان داخلی و اعتماد به داخل است.

خطیب نماز جمعه شهر چمران با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه نمی‌توانیم در برابر قدرت‌های بزرگ بایستیم و باید با آنها همراه شویم، افزود: با شعارهایی که گاهی هم توخالی است، راه به جایی نخواهیم برد.

هاشمی گفت: استکبار در طول 37 سال در مقابل ملت نتوانست کاری کند و ملت همواره «می‌توانیم»، را در تمام ابعاد عملی کرد، موضوع عجز موضع واقعی این ملت نیست، همین ملت بود که رژیم 2 هزار و 500 ساله را نابود و یک جهان استکبار را امروز کوچک و حقیر کرده است.

امام جمعه شهر چمران در ادامه ضمن اشاره به روز حمایت از صنایع کوچک در 21 مردادماه گفت: با توجه به اهمیت این صنایع در ایجاد اشتغال و رفع رکود در جامعه باید اولویت اول اقتصادی دولت، احیای صنایع کوچک باشد و تدابیری برای توسعه آن اتخاذ شود.

هاشمی در فراز دیگری از خطبه‌های خود با تبریک ولادت حضرت معصومه(س)، ایشان را نمونه کامل یک دختر انقلابی دانست و افزود: دختران نیز باید همچون آن بزرگوار انقلابی عمل کنند و در دشمن شناسی و تحلیل‌شان از دشمن از ایشان تبعیت و سیره فاطمی آن بزرگوار را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی گفت: امروز دختر انقلابی به خوبی می‌داند که مورد هجوم استکبار است تا او را از فضایل و کمالات تهی کند. دختران همواره آگاه باشند، زیرا برای عزت ملت خود نیازمند دختران انقلابی، پایبند به دین و اهل بصیرت هستیم.

خطیب نماز جمعه شهر چمران در بخش دیگری از خطبه‌ها ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار به مجاهدین عرصه خبرنگاری، افزود: تکریم خبرنگار یک اصل شرعی و اخلاقی است و این مجموعه را بلندگویی امن برای مردم می‌دانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.