ارائه بهترین خدمات به مردم و پرهیز از انحصارگرایی در حوزه حمل و نقل، امری ضروری است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ سرپرست فرمانداری اردکان ادامه داد: ارائه بهترین خدمات به مردم و پرهیز از انحصارگرایی در حوزه حمل و نقل، امری ضروری است و باید با توجه به تغییر دستورالعمل‌ها،‌ رقابت مناسبی برای ارائه بهترین کیفیت خدمات به شهروندان اردکان به‌وجود آید.

هادی مقیمی با بیان این‌ که شهرستان اردکان مساحت بزرگی از استان و بیش‌ترین راه‌های ارتباطی را داراست؛ گفت: نقش این شهرستان در حوزه حمل و نقل بسیار حائز اهمیت است.
 
 وی افزود: اردکان با وجود صنایع و معادن زیاد و نیز موقعیت استراتژیک خود در کشور، نقش مهمی در حمل و نقل استان و کشور داراست و یکی از شاه‌راه‌های ارتباطی محسوب می‌شود.

  هادی مقیمی افزود: بر اساس مصوبه جدید سازمان حمل و نقل و پایانه‌های کشور، کلیه متقاضیان بومی می‌توانند برای تأسیس نمایندگی مسافربری‌های کشوری به فرمانداری اردکان مراجعه کنند.
 
 مدیرکل سازمان حمل و نقل وپایانه‌های استان نیز گفت: آسان‌ سازی ارائه خدمات شرکت‌های حمل بار و مسافر از سیاست‌های دولت است و با توجه به راه‌اندازی شبکه حمل بار در آینده‌ای نزدیک، افق روشنی در این زمینه پیش روی ماست.
 
 بشیری، حمل و نقل را یکی از اصلی‌ترین بازوهای توسعه عنوان کرد و گفت: اردکان در حمل و نقل بار و مسافر، موقعیت ویژه‌ای دارد و با توجه به دستورالعمل جدید تأسیس نمایندگی‌های مسافربری و تأکید سرپرست فرمانداری اردکان، درخواست‌های متقاضیان بومی را در سریع‌ترین زمان بررسی خواهیم کرد.
 
 وی، مشکلات ترافیکی حاصل از حضور پایانه‌های حمل بار در محدوده شهری را از دیگر معضلات عنوان کرد و گفت: ساماندهی پایانه‌های حمل بار در اردکان نیز در اولویت کاری است و این پایانه‌ها باید به خارج از محدوده فعلی منتقل شوند.
جلسه شورای ترافیک شهرستان اردکان با حضور سرپرست فرمانداری اردکان، مدیرکل سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان یزد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

 انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.