برنامه تلویزیونی «چند درجه» در فضای رئال به بررسی رشته مسابقات ورزشی مهیج می پردازد.

غلامرضا بختیاری تهیه‌کننده و کارگردان برنامه تلویزیونی «چند درجه» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ساختار جدید و تغییرات این برنامه تلویزیونی گفت: سعی کردیم در سری جدید به موضوعات بیشتر و جزئی‌تر بپردازیم. در این سری از مجموعه «چند درجه» سراغ بررسی مسابقات ورزشی مانند غواصی، صخره نوردی و ... رفته‌ایم.

وی با اشاره به تغییر مجری و فضای اجرای برنامه، بیان کرد: «چند درجه» در فصل جدید از فضای استودیو بیرون آمده است. تمامی آیتم ها به صورت مستند با اجرایی جدید به روی آنتن می‌رود. 

وی افزود: اجرای برنامه ما در استودیو از همان ابتدا اشتباه و وصله ناجوری بود. مجبور شدیم با طراحی دکوری متفاوت این چارچوب را بشکنیم. ما در این سری از برنامه با لوکیشنهای متفاوتی مواجه هستیم که تمام گفتگو‌ها در فضایی رئال شکل می گیرد.
 
بختیاری ادامه داد: این رویداد اتفاق مهیجی است که عنوان های اجتماعی را به دنبال داشته است. ما در پیامک های سری گذشته توانستیم بازخورد خوبی را از مردم بگیریم.

کارگردان برنامه تلویزیونی «چند درجه»  با عنوان اینکه تمام همکاران ما در گروه سازنده از آمادگی بدنی بالایی برخوردار هستند، درخصوص تیم کاری برنامه تلویزیونی چند درجه تصریح کرد: اکثر بچه های ما ورزشکار و از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار هستند. حتی دوستانی هم که ورزیده نبودند، از سری گذشته تا به امروز آن ها هم ورزشکار شدند. در این کار برای ما امکانات و سالم ماندن وسایل و دوربین ها خیلی شرط است. تا به امروز خیلی از دوربین های ما از بین رفته و حتی دو تا از دوربین های ما در آب های خلیج فارس جا مانده است. ما بسیاری از صحنه ها را با 9 دوربین ضبط کرده ایم. همه این اتفاقات انقلابی را تصویر ایجاد کرده و تصویر های مهیج تری را به ما می دهد.
 
بختیاری در پایان به اجرای تیتراژ توسط رضا عبدی اشاره کرد و در خصوص زمان بندی پخش این برنامه گفت: تیتراژ برنامه به حتم تغییر می‌کند. «چند درجه» به مدت 30 دقیقه از ساعت 21 تا 21:30 به روی آنتن شبکه نسیم می رود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار