ملی پوش شطرنج گفت: حضور درچند مسابقه سنگین مانند رقابت های ستارگان جهان و لیگ برتر منجر به کناره گیری ام از مسابقات قهرمانی جهان شد.

سارا خادم الشریعه در گفتگوخبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره علت انصراف از شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان جهان بیان کرد: مسابقات قهرمانی جهان رویداد بزرگی است که تا مدتی دیگر آغاز می شود و از آنجایی که برترین شطرنج بازان دنیا در این رقابت شرکت می کنند از سطح کیفی بالایی برخوردار است.

وی افزود: آمادگی شرکت در این مسابقه را نداشتم و به دلیل این که در چند وقت گذشته در مسابقات متعددی شرکت کرده بودم تصمیم گرفتم از شرکت در این رقابت ها کناره گیری کنم .

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی جوانان بسیار مهم است و نمی خواستم در این رقابت ها نتایج ضعیفی کسب کنم و انصراف از حضور دراین رقابت ها بهترین تصمیمی بود که گرفتم.

خادم الشریعه گفت: به زودی اردو تیم ملی آغاز می شود وبرنامه های فشرده ای در پیش دارم و امیدوارم در سال های آینده با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی جوانان جهان شرکت کنم.

وی درباره برگزاری هفته اول لیگ برتر شطرنج بیان کرد : لیگ برتر امسال با کیفیت بالایی برگزار شد و برای اولین بار لیگ برتر بانوان وآقایان با هم ادغام شده بود که در عملکرد شطرنج بازان تاثیر به سزایی داشت.

وی درباره ادغام لیگ برتر بانوان و آقایان گفت : ادغام لیگ برتر باعث رقابت بیشتر بین شطرنج بازان شد و بازیکنان تیم ملی هم در بیشتر تیم ها حضور داشتند از این رو فدراسیون در متمرکز کردن لیگ برتر تصمیم درستی گرفت.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار