خرمشهر شهرستان 15 سال عقب افتاده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: خرابی‌های فراوان خرمشهر مانع از نمود کارهای اجرایی است.

عبدالله سامری در حاشیه مراسم رونمایی از خودروهای پلاک اروند با تبریک مناسبت هفته کرامت و سالگرد بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، افزود: تحولات اقتصادی و صنعتی در شهرستان خرمشهر در حال انجام است اما به علت خرابی‌های فراوان شهرستان، این تلاش و کارها نمود پیدا نمی‌کند.

وی گفت: خرابی‌های موجود در شهرستان باید در 15 سال گذشته ترمیم می‌شد و امروز شاهد عمران و توسعه باشیم اما متاسفانه در آن زمان دلسوز وجود نداشت‌.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت‌های گذشته و مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی عنایت‌های ویژه‌ای نسبت به خرمشهر داشتند اما متاسفانه دلسوز واقعی در شهرستان نبود.

وی با بیان اینکه من به عنوان خادم مردم دنبال عمران و آبادی هستم، عنوان کرد: شهرستان خرمشهر آه دارد و هر کس به مردم و این شهر خیانت کند، در همین دنیا ثمر و نتیجه آن را خواهد دید.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه مقام معظم رهبری، سال‌ها مساله اقتصاد مقاومتی را تکرار می‌کنند، اما بعضی‌ها دنبال سوء استفاده و دست گذاشتن در بیت‌المال هستند و در واقع خائن به مردم تلقی می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.