اقتصاد مقاومتی و هم‌افزایی مسؤولان راهگشای مشکلات آبادان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار ویژه آبادان در حاشیه نشست با مسؤولان این شهرستان  گفت: اقتصاد مقاومتی، هم‌افزایی مسؤولان و مشارکت مردم سه اصل اصولی است که می‌تواند راهگشای مشکلات پیش روی شهرستان باشد.

عزیزالله شهبازی ، ضمن گرامی‌داشت سالگرد برپایی نخستین نماز جمعه پس از انقلاب توسط عالم فقید ربانی، حضرت آیت‌الله طالقانی، از ائمه جمعه شهرستان‌های آبادان، اروندکنار و چوئبده که همواره با تلاش در جهت حل مشکلات مردم و اتحاد بین مسلمانان گام برداشته‌اند تقدیر به عمل آورد وافزود: نماز جمعه محلی برای هوشیاری و آگاهی بخشی به مردم از مسائل جامعه و موضوعاتی است که در نظام داخلی و نظام بین‌الملل در جریان است.

وی با اشاره به وجود دلیر مردان و رشادت‌های فرزندان غیور ایران در هشت سال جنگ تحمیلی در این منطقه، گفت: این خاک به حدی تقدس دارد که هر کسی در هر لباسی باید در آن صادقانه خدمت کند.

معاون استاندار خوزستان افزود: به همین جهت تعامل مردم و مسؤولان در کنار پیروی از شعار امسال مقام معظم رهبری، مبنی بر تأکید بر اقتصاد مقاومتی می‌تواند در بسیاری از مسائل چاره‌ساز باشد.

شهبازی با اشاره به تحولات اخیر در منطقه گفت: ایجاد و ثبات امنیت که در زیر سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری پدید آمده است در حالی که مشاهده می‌شود بسیاری از کشورها از فقدان آن دچار صدمات جبران‌ناپذیری می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.