رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد از آخرین جزئیات سیزدهمین المپیاد ورزشی پسران دانشجو و انجام اقدامی بی سابقه در این دوره خبر داد.

حمیدرضا طاهری رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد در گفت وگو با --خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین جزئیات از سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان گفت: اختتامیه مسابقات شنا و دو و میدانی پسران دیروز به پایان رسید.

وی ضمن بیان اینکه اختتامیه مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون به ترتیب در ظهر و عصر دیروز برگزار شد، گفت: مرحله مقدماتی رشته‌های والیبال، بسکتبال و فوتسال به پایان رسیده است.

رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد درباره ورود کاروان کشتی آزاد و فرنگی دانشگاهها بیان کرد: بعد از ورود و انجام وزن کشی، مسابقات این تیم ها از امروز شروع شده است.

وی اعلام کرد: یکی از اقدامات بی سابقه این دوره از مسابقات، تجلیل از پیشکسوتان دانشگاهی در رشته‌های مختلف است.

طاهری درباره اعلام نتایج سیزدهمین دوره المپیاد اظهار داشت: تا امروز دانشگاه فردوسی مشهد، تهران و فنی و حرفه ای مازندران به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار دارند البته با توجه به برگزاری اختتامیه کلی مسابقات در 19 مردادماه و تکمیل نشدن مسابقات کشتی، امکان تغییر در مجموع امتیازها و رده بندی مقام ها وجود دارد.

به گفته وی، در هر دوره از المپیاد، اهدای مدال و حکم مقام‌ها در پایان مسابقات ( بعنوان اختتامیه یک رشته) و اهدای کاپ در اختتامیه اصلی انجام می شود.

طاهری یادآور شد: تیم‌های هر رشته در صورت پایان مسابقات از دهکده بازی ها خارج نمی شوند و تا روز برگزاری اختتامیه باقی می مانند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم اختتامیه سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان نوزدهم مرداد ماه برگزار و تیم‌های شرکت کننده در 20 مرداد به دانشگاههای خود بر می گردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار