شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات با 379.72 واحد افزایش به عدد 78 هزار و 704واحد رسید.

به گزارش خبرنگار بورس، بیمه و بانک گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات با 379.72 واحد افزایش به عدد 78 هزار و 704واحد رسید. 
  
گفتنی است شاخص کل هم وزن با 61.50 واحد رشد به عدد 14 هزار و387 واحد رسید.  
 
نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه تاپیکو، وامید، وبانک، پارسان، معاون  وجم با روند مثبت، کار خود را به اتمام رساند.  
  
شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 1.90 واحد رشد به عدد واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از یک میلیارد و 304 میلیون ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 291 میلیارد و 693 میلیون سهم طی 27هزار نوبت معاملاتی بود.

تالار شیشه ای جان دوباره گرفت


همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار بورس، بیمه و بانک گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بازار سرمایه اظهار داشت: امروز شاخص بازار سرمایه با 379 واحد رشد به عدد 708 هزار و 704 واحد رسید.

وی افزود: در معاملات بازار امروز  شاخص های هولدینگ نفت و گاز پارسیان، سرمایه گذاری امید، بانک ملی، فولاد خراسان و معادن و فلزات موجب رشد دماسنج تالار شدند.

دارابی در خصوص پیش بینی وضعیت بازار طی روزهای آتی بیان کرد: این روزها بازار متعادل تر شده به طوریکه پیش بینی می شود طی روزهای آتی  شاهد رشد شاخص های بازار باشیم. 




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار