یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از حضور وزیر اطلاعات در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.

سوال از وزیر اطلاعات درباره بازداشت شهرام جزایری در جلسه کمیسیون امنیت ملی
محمد جواد جمالی نماینده مردم صفا در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از جلسه امروز بعد از ظهر کمیسیون امنیت ملی با وزیر اطلاعات خبر داد. 

وی با اشاره به طرح چندین سوال از وزیر اطلاعات در جلسه مذکور گفت: بنده قصد دارم در این جلسه درباره دلایل بازداشت شهرام جزایری از وزیر اطلاعات سوالاتی داشته باشم. 

جمالی با بیان اینکه قطعا وزارت اطلاعات از بازداشت شهرام جزایری مطلع است، تأکید کرد: باید مشخص شود بازداشت شهرام جزایری بر چه اساسی انجام شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه بیان داشت: قرار است در این جلسه درباره حادثه تروریستی اسلام آباد غرب از وزیر سوالاتی پرسیده شود. 

جمالی اظهار داشت: همچنین بنده شخصا درباره آتش سوزی‌های اخیر در پتروشیمی‌ها سوالاتی از وزیر اطلاعات خواهم داشت چرا که این مسئله سوال برانگیز شده است.
 
جمالی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا موضوع آتش‌سوزی‌های اخیر در پتروشیمی‌ها امنیتی است، گفت: ما نمی‌گوییم حتما همین طور است ولی خوب باید مشخص شود که چرا آتش سوزی‌های پی در پی در پتروشیمی‌ها در حال وقوع است. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: باید احتمال امنیتی بودن آتش سوزی‌های اخیر را مدنظر قرار دهیم چرا که اگر به این احتمالات توجه نکنیم قطعا عقب می‌افتیم.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار