در پی وقوع دو سانحه رانندگی در جاده های استان کرمان 2 نفر جان خود را از دست دادندو3 نفر هم مجروح شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یوسف نجفی گفت: در اولین حادثه، یک دستگاه سواری لیفان که در محور انار-یزد در حال عبور بود به علت بی احتیاطی راننده و تخطی از سرعت مطمئنه ، از مسیر خود منحرف و واژگون شد.

وی افزود: در پی این واژگونی سرنشین سواری لیفان که مردی حدودا 48 ساله بود، جان حود را از دست داد و راننده وسیله نقلیه که زنی حدودا 35 ساله بود به همراه پسر نوجوان 13 ساله اش، به شدت مجروح و روانه بیمارستان شدند.

سرهنگ نجفی دومین حادثه رانندگی را برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با سواری پراید به علت گردش غیر قانونی از جانب راکب موتورسیکلت نسبت به سواری پراید در محور فرعی "ریحان شهر" از توابع شهرستان زرند اعلام و خاطر نشن کرد : در پی این برخورد، ترک نشین موتورسیکلت که خانمی حدودا 50 ساله بود در دم فوت كرد و راکب موتورسیکلت به شدت مجروح و روانه بیمارستان شد.

رئیس پلیس راه استان کرمان در پایان به منظور پیشگیری از وقوع خطرات و حوادث ناگوار جاده ای به رانندگان توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات رانندگی به حقوق خود و دیگران احترام بگذارند و از مواردی که موجب غفلت و حواس پرتی آنان در رانندگی می شود، پرهیز کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار