فرمانده انتظامی كوهبنان از کشف 65 کیلو تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محسن صیفوری پلیس گفت: ماموران انتظامی كوهبنان با انجام كارهای اطلاعاتی از حمل و جاسازی مواد مخدر در خودرو های سنگین مطلع شدند.

وی افزود : بلافاصله پس از هماهنگی با مقام قضائی دو تیم از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان به کنترل نامحسوس خودروهای عبوری پرداختند که بعد از چندین ساعت موفق به شناسایی یك دستگاه كامیون اویكو در منطقه پشتكوئیه كوهبنان شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد : ماموران پس از شناسایی كامیون در عملیاتی غافلگیرانه خودرو را متوقف و به پلیس مبارزه با مواد مخدر انتقال دادند.

وی تصریح کرد: مأموران دربازرسی از كامیون اویكو، 35 عدد بطری نیم لیتری حاوی تریاك را که داخل باك خودرو به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود به وزن 65 کیلو کشف کردند.

سرهنگ صیفوری گفت:در این رابطه یكدستگاه كامیون و یكدستگاه تویوتا سواری كه راه پاك كن بود توقیف و سه متهم دستگیر ، كه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان كوهبنان در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مواردی در خصوص تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا اقدامات قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار